جستجو
Close this search box.

کراپ تاپ برشدار

جنس : کبریتی ، پارچه حالت کشسانی دارد

سایز ۱

( ۳۴/۳۶/۳۸)

قد : ۴۲

———

سایز ۲

( ۳۸/۴۰)

قد : ۴۴

قیمت اصلی ۲۳۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۵۰,۰۰۰ تومان است.

توضیحات

کراپ تاپ در واقع به معنای تاپ کوتاه است. کراپ تاپ crop top یک عنوان انگلیسی است که در زبان ما به معنای برش خورده است. آنها پوشاک محبوب و پرطرفداری هستند که به عنوان لباس های شکم باز شناخته می شوند و در ماه های گرم تابستان بسیار آرامش بخش هستند. هر چند برخی مدل های آن همچون کراپ تاپ برشدار بلند تر بوده و قسمت شکم پوشیده می شود اما با اینحال کوتاه تر از تاپ ها هستند. در سال های اخیر جوانان به همین دلیل این سبک لباس ها را ترجیح می دهند. از دیگر دلایل پرطرفدار شدن کراپ تاپ ها این است که شلوارهای کمردار بسیار محبوب هستند. به عبارت دیگر تا زمانی که از شلوارهای کمر بلند استفاده می شود، مد استفاده از کراپ تاپ هم باقی خواهد بود.

مشخصات کراپ تاپ برشدار

با اینحال کراپ تاپ برشدار در قسمت پهلو سمت چپ خود از یک برش هلالی برخوردار است که این قسمت از بدن را نمایان می کند. اصولا این دست از محصولات را می توانید در زیر مانتو در فصول تابستان در بیرون بپوشید و یا برای شرکت در مجالس و مهمانی ها یا شب های خاص و استایل های ورزشی از آن استفاده کنید. از مهمترین خصوصیاتی که کراپ تاپ ها از جمله این محصول دارد، راحتی استفاده و خنکی آن است که می تواند در فصول گرم سال نجات دهنده باشد. همچنین این محصول در ۳ رنگ بندی اعم از طوسی، مشکی و نسکافه ای عرضه می گردد.

و اما یکی از چیزهایی که همیشه باید در انتخاب کراپ تاپ ها که مستقیما با پوست شما در ارتباط هستند در نظر داشته باشید، جنس پارچه ساخت آنهاست که لازم است از پارچه های الیاف طبیعی یا در ترکیب با الیاف طبیعی ساخته شده باشد تا هم خنک باشد و هم برای پوست شما حساسیت ایجاد نکند. از اینرو جنس پارچه ساخت کراپ تاپ برشدار نیز از پارچه کبریتی است که علاوه بر اینکه ظاهر زیبا و جذاب و البته خاصی دارد، از الیاف طبیعی به دست می آید و خنک است. همچنین این جنس پارچه حالت کشسانی دارد. شما می توانید این محصول را در دو سایزبندی با قد 42 یا 44 سفارش دهید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

طوسی, مشکی, نسکافه ایی

سایز

Size 1, Size 2

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کراپ تاپ برشدار”
Please select listing to show.
سایز ۱ ( ۳۴/۳۶/۳۸)
قد ۴۲
سایز ۲ ( ۳۸/۴۰)
قد ۴۴
تصویر راهنمای سایز

مشتری گرامی لطفا به حروف سایز یا اعداد نوشه شده در صفحه اکتفا نکنید و حتما خودتان هم اندازه گیری کنید.

برای اندازه گیری از متر و نه خطکش با واحد سانتی متر استفاده کنید. اندازه ها را فیت بدن و دقیق گرفته و از گذاشتن فاصله میان متر و بدن خودداری کنید.

میزان کشش متر به مقداری باشد که نه شل باشد و بیفتد و نه سفت و تنگ باشد.

اندازه های گرفته شده را با جدول سایز مقایسه کنید. میزان تفاوت اندازه های شما با جدول سایز میزان آزادی کار روی بدن شماست.

(( برای نتیجه گیری بهتر حتما از شخص دیگری بخواهید که اندازه گیری را برایتان انجام دهد ))

شماره 1دور سینه

 متر از برجسته ترین قسمت عبور کند.

شماره 2 دور کمر

 گود ترین قسمت کمر که حدودا در ناحیه آرنج است.

شماره 3 دور باسن

دور بزرگترین قسمت باسن یا به اصطلاح باسن بزرگ

شماره 4 دور بازو

تصویر راهنمای سایز
تصویر راهنمای سایز

قد لباس : (( متر را روی سرشانه در نزدیک ترین ناحیه به گردن بگذارید و سعی کنید تا از روی سینه عبور کند ))

قد شلوار و دامن : (( از پهلوی بدن و گودی کمر که حدودا در نایحه آرنج است سر سانتی متر را گذاشته و تا پایین قد را اندازه بزنید )) 

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.