جستجو
Close this search box.

پیراهن ساحلی خالدار Roya ( سرمه ای)

جنس : نخی ،فوق العاده خنک و سبک و راحت

قد از کنار گردن تا پایین لبه حدودا ۱۱۰
آبرفت دارد ( حدودا ۵ درصد )

کاملا فری سایز مناسب ۳۴ تا ۵۴

جهت مشاهده تنخور این محصول لطفا به واتس اپ پیام دهید.
(۰۹۰۲۵۳۵۷۵۹۸)

 

۵۹۰,۰۰۰ تومان

موجود

توضیحات

رنگ های تیره بخصوص سرمه ای و مشکی از قدیم طرفداران بسیار  زیادی داشته است چرا که از دسته رنگ های مادر محسوب میشوند و میتوان با بیشتر رنگ ها آن ها را ترکیب کرد و از ترکیب زیبای آن لذت برد. به همین علت ما یکی از رنگ هایی که در تولید پیراهن ساحلی خالدار در نظر گرفه ایم رنگ سرمه ای است. طبق گفته خریداران در صورتی که یک تیشرت یقه ب ب سفید زیر آن در نظر بگیرید از یک تلفیق کم نظیز بهره میبرید.

بر خلاف تصور عموم افراد، پیراهن های ساحلی برای ساحل نیستند و بیشتر در منازل و مهمانی ها مورد استفاده قرار میگیرند، چرا که علاوه بر ساده بودن و سبک راحتی خود، یک زیبایی خاص را به ظاهر شما میدهند. پیراهن ساحلی خالدار هم دقیقا همین ویژگی ها را دارد و استفاده از پارچه نخ 100 درصد موجب شده تا راحتی را بتوانید با تمام وجود احساس کنید، به علاوه آن که فری سایز بودن این محصول برای افراد راحتی طلب بسیار قابل توجه است و افراد با اضافه وزن هم میتوانند به راحتی از پوشیدن یک پیراهن ساحلی شیک با طرح خالدار استفاده کنند.

قد پیراهن ساحلی نخی خالدار 110 سانت در نظر گرفته شده است تا هیچ کس از بلندی بیش از حد یا کوتاهی بیش از حد ناراضی نباشد و یک قواره استاندارد را تقدیم شما کنیم. در دوخت کمر پیراهن ساحلی خالدار از یک کش بسیار نرم استفاده شده تا به هنگام پوشیدن و استفاده نه رد بیندازد و نه هنگام در آوردن و پوشیدن آن اذیت کننده باشد.

این نکته را حتما در ذهن خود داشته باشید: پیراهن ساحلی خالدار به علت دارا بودن پارچه صد در صد نخ خود 5 درصد احتمال آبرفت دارد، اما بخاطر فری سایز بودن آ« برای شما مشکل ساز نخواهد بود و به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید.

Please select listing to show.
فری سایز
قد 110~ (5درصد آبرفت)
مناسب ۳۴ تا ۵۴
تصویر راهنمای سایز

مشتری گرامی لطفا به حروف سایز یا اعداد نوشه شده در صفحه اکتفا نکنید و حتما خودتان هم اندازه گیری کنید.

برای اندازه گیری از متر و نه خطکش با واحد سانتی متر استفاده کنید. اندازه ها را فیت بدن و دقیق گرفته و از گذاشتن فاصله میان متر و بدن خودداری کنید.

میزان کشش متر به مقداری باشد که نه شل باشد و بیفتد و نه سفت و تنگ باشد.

اندازه های گرفته شده را با جدول سایز مقایسه کنید. میزان تفاوت اندازه های شما با جدول سایز میزان آزادی کار روی بدن شماست.

(( برای نتیجه گیری بهتر حتما از شخص دیگری بخواهید که اندازه گیری را برایتان انجام دهد ))

شماره 1دور سینه

 متر از برجسته ترین قسمت عبور کند.

شماره 2 دور کمر

 گود ترین قسمت کمر که حدودا در ناحیه آرنج است.

شماره 3 دور باسن

دور بزرگترین قسمت باسن یا به اصطلاح باسن بزرگ

شماره 4 دور بازو

تصویر راهنمای سایز
تصویر راهنمای سایز

قد لباس : (( متر را روی سرشانه در نزدیک ترین ناحیه به گردن بگذارید و سعی کنید تا از روی سینه عبور کند ))

قد شلوار و دامن : (( از پهلوی بدن و گودی کمر که حدودا در نایحه آرنج است سر سانتی متر را گذاشته و تا پایین قد را اندازه بزنید )) 

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.