جستجو
Close this search box.

پیراهن ساحلی خالدار Roya ( قرمز )

جنس : نخی ،فوق العاده خنک و سبک و راحت

قد از کنار گردن تا پایین لبه حدودا ۱۱۰
آبرفت دارد ( حدودا ۵ درصد )

کاملا فری سایز مناسب ۳۴ تا ۵۴

جهت مشاهده تنخور این محصول لطفا به واتس اپ پیام دهید.
(۰۹۰۲۵۳۵۷۵۹۸)

 

۵۹۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

توضیحات

رنگ قرمز یکی از معروف ترین رنگ ها در تمامی طیف های رنگی میباشد که ترکیبش با اکثر رنگ های تیره و روشن بسیار زیبا خواهد بود. پیراهن ساحلی خالدار طرح ROYA از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است و یکی از این رنگ ها قرمز میباشد. در پیراهن ساحلی خالدار رویا (رنگ قرمز) تلاش شده است تا با ترکیب این رنگ با خال های ریز سفید، یک ترکیب رنگی شاد و پر انرژی را به شما تقدیم کنیم. در صنعت پوشاک زنانه مهم ترین اصل که تمامی مشتریان به آن توجه دارند ترکیب رنگی بکار رفته در محصول مورد نظر میباشد، که تا حدود بسیاری جلوه بصری زیبایی را به پوشاک مورد نظر اضافه میکند، بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا با به کار گیری ترکیب رنگی زیبایه قرمز+ سفید در تولید پیراهن ساحلی طرح ROYA روحیه مخاطب را پر انرژی تر کند. احتمالا همگی از روانشناسی رنگ ها مطلع هستید و میدانید که رنگ ها چه تاثیری بر روی روحیه و روان افراد میگذارد، بنابراین هرچه رنگ جذاب تر، روحیه شاد تر خواهد بود.

پیراهن ساحلی خالدار طرح ROYA  بصورت فری سایز عرضه میگردد و از سایز 34 تا 54 قابل استفاده میباشد. پارچه بکار رفته در دوخت این پیراهن ساحلی نخ خالص است و تا 5 درصد آبرفت خواهد داشت، اما با توجه به قواره استاندارد این پیراهن که 110 سانتی متر هم قد آن است، برای شما مشکل ساز نخواهد بود.

از تنوع رنگی پیراهن ساحلی خالدار طرح roya  میتوانیم به سرخابی، سرمه ای، قرمز، ببنفش، مشکی، زرشکی، سبز اشاره کنیم که هر یک از آن ها جذابیت منحصر به فرد خود را دارد. برای داشتن یک استایل کامل در کنار پیراهن ساحلی خالدار طرح رویا میتوان از یک کلاه باکت حصیری و یک کیف حصیری استفاده کنیم که به علاوه آ«ها بهره گیری از یک صندل تابستانی هم قطعا تاثیر زیادی خواهد گذاشت، بنابراین با این مراحل میتوانید از یک استایل تابستانی زیبا لذت ببرید.

Please select listing to show.
فری سایز
قد 110~ (5درصد آبرفت)
مناسب ۳۴ تا ۵۴
تصویر راهنمای سایز

مشتری گرامی لطفا به حروف سایز یا اعداد نوشه شده در صفحه اکتفا نکنید و حتما خودتان هم اندازه گیری کنید.

برای اندازه گیری از متر و نه خطکش با واحد سانتی متر استفاده کنید. اندازه ها را فیت بدن و دقیق گرفته و از گذاشتن فاصله میان متر و بدن خودداری کنید.

میزان کشش متر به مقداری باشد که نه شل باشد و بیفتد و نه سفت و تنگ باشد.

اندازه های گرفته شده را با جدول سایز مقایسه کنید. میزان تفاوت اندازه های شما با جدول سایز میزان آزادی کار روی بدن شماست.

(( برای نتیجه گیری بهتر حتما از شخص دیگری بخواهید که اندازه گیری را برایتان انجام دهد ))

شماره 1دور سینه

 متر از برجسته ترین قسمت عبور کند.

شماره 2 دور کمر

 گود ترین قسمت کمر که حدودا در ناحیه آرنج است.

شماره 3 دور باسن

دور بزرگترین قسمت باسن یا به اصطلاح باسن بزرگ

شماره 4 دور بازو

تصویر راهنمای سایز
تصویر راهنمای سایز

قد لباس : (( متر را روی سرشانه در نزدیک ترین ناحیه به گردن بگذارید و سعی کنید تا از روی سینه عبور کند ))

قد شلوار و دامن : (( از پهلوی بدن و گودی کمر که حدودا در نایحه آرنج است سر سانتی متر را گذاشته و تا پایین قد را اندازه بزنید )) 

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.