جستجو
Close this search box.

پیراهن ساحلی خالدار Roya ( سبز )

جنس : نخی ،فوق العاده خنک و سبک و راحت

قد از کنار گردن تا پایین لبه حدودا ۱۱۰
آبرفت دارد ( حدودا ۵ درصد )

کاملا فری سایز مناسب ۳۴ تا ۵۴

جهت مشاهده تنخور این محصول لطفا به واتس اپ پیام دهید.
(۰۹۰۲۵۳۵۷۵۹۸)

 

۵۹۰,۰۰۰ تومان

موجود

توضیحات

اگر بدنبال یک استایل مناسب برای تابستان هستید که با ترکیب مدل های کلاسیک و کژوال یک استایل بروز را به شما ارائه دهد، مدلی که باید انتخاب کنید قطعا پیراهن های ساحلی خواهد بود. پیراهن های ساحلی در انواع و اقسام طرح های فانتزی و مینیمال تولید میشوند که از نمونه های برتر این طرح ها میتوان به مدل خالدار اشاره کرد. پیراهن های ساحلی خالدار در دو مدل خال درشت و خال ریز دوخته میشوند که طبق نظر سنجی های به عمل آمده جذب مدل خال ریز بیشتر از خال درشت آن است.

مجموعه نگار ندایی با قواره ای استاندارد وکاملا مناسب برای خانم های لاغز و تو پر، تصمیم به طراحی یک مدل استثنایی در میان پیراهن های ساحلی خالدار گرفت و موفقیت این مدل مثال زدنی است. پیراهن ساحلی خالدار طرح ROYA همان انتخابیست که هرکس باید برای کمد لباس های خود در نظر بگیرد. خانم های جوان و نوجوان میدانند که گرمای طاقت فرسا در کشورمان ایران، پیدا کردن یک پارچه بسیار لخت و خنک را میخواهد، بنابراین چه انتخابی بهتر از پیراهن ساحلی خالدار طرح ROYA که با استفاده از بهترین متریال ها(نخ، پارچه) دوخته شده است و تقدیم شما عزیزان میشود.

پیراهن ساحلی خالدار طرح ROYA  از پارچه های نخی 100% بهره برده اند و با یک برش استاندارد از سایز های 34 تا 54 پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز میباشد. با در نظر گرفتن یک کش پهن در کمر این پیراهن برای جلوگیری از رد افتادن بر روی کمر شما و راحتی در پوشیدن آن، کار را برای بسیاری از عزیزان برای استفاده از این پوشاک خاص آسوده کرده ایم. پیراهن ساحلی خالدار طرح ROYA  در مهمانی های خودمانی بسیار پر کاربرد خواهد بود و تنوع رنگی که دارد انتخاب را برای هر سبک و سلیقه ای باز گذاشته است تا تمامی افراد بتوانند از خرید یکی از رنگ های این محصول بهره ببرند. یکی از پر فروش های این محصول رنگ سبز آن است که با داشتن خال های ریز سفید رنگ یک تضاد رنگی بینظیر را به وجود آورده است.

Please select listing to show.
فری سایز
قد 110~ (5درصد آبرفت)
مناسب ۳۴ تا ۵۴
تصویر راهنمای سایز

مشتری گرامی لطفا به حروف سایز یا اعداد نوشه شده در صفحه اکتفا نکنید و حتما خودتان هم اندازه گیری کنید.

برای اندازه گیری از متر و نه خطکش با واحد سانتی متر استفاده کنید. اندازه ها را فیت بدن و دقیق گرفته و از گذاشتن فاصله میان متر و بدن خودداری کنید.

میزان کشش متر به مقداری باشد که نه شل باشد و بیفتد و نه سفت و تنگ باشد.

اندازه های گرفته شده را با جدول سایز مقایسه کنید. میزان تفاوت اندازه های شما با جدول سایز میزان آزادی کار روی بدن شماست.

(( برای نتیجه گیری بهتر حتما از شخص دیگری بخواهید که اندازه گیری را برایتان انجام دهد ))

شماره 1دور سینه

 متر از برجسته ترین قسمت عبور کند.

شماره 2 دور کمر

 گود ترین قسمت کمر که حدودا در ناحیه آرنج است.

شماره 3 دور باسن

دور بزرگترین قسمت باسن یا به اصطلاح باسن بزرگ

شماره 4 دور بازو

تصویر راهنمای سایز
تصویر راهنمای سایز

قد لباس : (( متر را روی سرشانه در نزدیک ترین ناحیه به گردن بگذارید و سعی کنید تا از روی سینه عبور کند ))

قد شلوار و دامن : (( از پهلوی بدن و گودی کمر که حدودا در نایحه آرنج است سر سانتی متر را گذاشته و تا پایین قد را اندازه بزنید )) 

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.