جستجو
Close this search box.

پیراهن ساحلی خالدار Roya ( زرشکی )

جنس : نخی ،فوق العاده خنک و سبک و راحت

قد از کنار گردن تا پایین لبه حدودا ۱۱۰
آبرفت دارد ( حدودا ۵ درصد )

کاملا فری سایز مناسب ۳۴ تا ۵۴

جهت مشاهده تنخور این محصول لطفا به واتس اپ پیام دهید.
(۰۹۰۲۵۳۵۷۵۹۸)

 

۵۹۰,۰۰۰ تومان

موجود

توضیحات

پیراهن ساحلی خالدار از دسته لباس های تابستانی است و  یکی از طرح های مدرن و بسیار خنک در زمینه پوشاک زنانه میباشد که انتخاب را برای جوامع جوان بسیار راحت تر کرده است تا بتوانند به راحتی یک تابستان بی نظیر و راحت را بگذرانند، چرا میگویم راحت؟ برای آنکه پیراهن های ساحلی بصورت بیسیسک از پارچه های نخی و سبک درست شده اند و قواره به نسبت آزاد آنها میتواند برای خانوم هایی که از لباس های گشاد و راحت استفاده میکنند جذاب باشد.

پیراهن های ساحلی برای آنکه از جنس نخ در دوخت آنها استفاده شده است اصولا تا حدود 5 درصد آبرفت دارند و این برای بسیاری نگران کننده است که ما در طراحی و برش پیراهن ساحلی خالدار مدل roya  توانسته ایم با مدلسازی مناسب و در نظر گرفتن یک کش پهن در کمر آن این نگرانی مخاطبان را رفع کنیم تا آبرفت این پیراهن برای افراد مشکل سازی نباشد و همگی بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

پیراهن ساحلی خالدار طرح roya یک انتخاب بسیار مناسب برای خانم های محترم است که وجود آن در کمد لباس های شما ضروری خواهد بود، البته اگر که بخواهید تابستانی راحت را بگذرانید.

در دورهمی های خانوادگی و دوستانه استفاده از این پیراهن ساحلی که اختصاصی با نام roya  توسط مجموعه نگار ندایی تولید شده است بسیار مناسب خواهد بود بنابراین اگر تا به الان در انتخاب آن شک داشته اید، تابستان شروع شده و هنوز فرصت خرید آن را دارید.

پیراهن ساحلی خالدار طرح roya در طیف رنگی تیره و روشن به مرحله تولید رسیده است، رنگ های بنفش، سرمه ای، زرشکی از مجموعه رنگ های تیره رنگ پیراهن ساحلی خالدار است و اگر طرفدار رنگ های روشن هستید خبر خوشی برایتان دارم، این محصول بینظیر در رنگ های سفید، سبز و قرمز هم تولید شده است که برای مخاطبان دوستدار رنگ روشن قطعا جذاب خواهد بود.

Please select listing to show.
فری سایز
قد 110~ (5درصد آبرفت)
مناسب ۳۴ تا ۵۴
تصویر راهنمای سایز

مشتری گرامی لطفا به حروف سایز یا اعداد نوشه شده در صفحه اکتفا نکنید و حتما خودتان هم اندازه گیری کنید.

برای اندازه گیری از متر و نه خطکش با واحد سانتی متر استفاده کنید. اندازه ها را فیت بدن و دقیق گرفته و از گذاشتن فاصله میان متر و بدن خودداری کنید.

میزان کشش متر به مقداری باشد که نه شل باشد و بیفتد و نه سفت و تنگ باشد.

اندازه های گرفته شده را با جدول سایز مقایسه کنید. میزان تفاوت اندازه های شما با جدول سایز میزان آزادی کار روی بدن شماست.

(( برای نتیجه گیری بهتر حتما از شخص دیگری بخواهید که اندازه گیری را برایتان انجام دهد ))

شماره 1دور سینه

 متر از برجسته ترین قسمت عبور کند.

شماره 2 دور کمر

 گود ترین قسمت کمر که حدودا در ناحیه آرنج است.

شماره 3 دور باسن

دور بزرگترین قسمت باسن یا به اصطلاح باسن بزرگ

شماره 4 دور بازو

تصویر راهنمای سایز
تصویر راهنمای سایز

قد لباس : (( متر را روی سرشانه در نزدیک ترین ناحیه به گردن بگذارید و سعی کنید تا از روی سینه عبور کند ))

قد شلوار و دامن : (( از پهلوی بدن و گودی کمر که حدودا در نایحه آرنج است سر سانتی متر را گذاشته و تا پایین قد را اندازه بزنید )) 

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.