جستجو
Close this search box.

پیراهن ساحلی خالدار Roya ( بنفش )

جنس : نخی ،فوق العاده خنک و سبک و راحت

قد از کنار گردن تا پایین لبه حدودا ۱۱۰
آبرفت دارد ( حدودا ۵ درصد )

کاملا فری سایز مناسب ۳۴ تا ۵۴

جهت مشاهده تنخور این محصول لطفا به واتس اپ پیام دهید.
(۰۹۰۲۵۳۵۷۵۹۸)

 

۵۹۰,۰۰۰ تومان

موجود

توضیحات

رنگ بنفش یکی از طیف های رنگی جذاب و عام پسند است که در تولید بسیاری از لباس ها مخصوصا دسته پوشاک زنانه بکار میرود. اکثرا رنگ بنفش را رنگی زنانه میشناسند، اما فرقی ندارد چه زن باشید و چه مرد، رنگ بنفش برای اکثریت جامعه ما زیبایی خاصی دارد. برهمین اساس در تولید پیراهن ساحلی خالدار طرح roya سعی کرده ایم تا با ترکیب رنگ زیبای بنفش و خال های ریز سفید رنگ یک پیراهن جذاب و زیبا خدمتتان ارائه دهیم تا بتوانید به راحتی از یک تاستان گرم با پیراهنی خنک و سبک نهایت لذت را ببرید.

در نظر داشته باشید که پیراهن ساحلی خالدار roya  در 8 رنگ متنوع در دست تولید است و برای تمامی سلیقه ها یک رنگ بسیار زیبا را در خود جای داده است، از رنگ مشکی گرفته تا روشن ترین رنگ مادر یعنی سفید، بنابراین نگران اینکه چه رنگی را انتخاب میکنید نباشید، چرا که برای شما هم یک رنگ دوخته شده است.

ظرافت بسیار بالایی که در اندازه خال ها و تعداد آنها بر روی پارچه در نظر گرفته شده است موجب شده تا جلوه زیبایی را به استایل شما بدهد. پیراهن ساحلی خالدار طرح roya پارچه بسیار لخت و سبکی دارد و برای تابستان های گرم و طاقت فرسای کشورمان ایران، بسیار کارآمد خواهد بود. بیشتر مهمانی های خانوادگی یا جمع های دوستانه را میتوانید با پوشیدن این پیراهن ساحلی جذاب و فانتزی بگذرانید.

قد پیراهن ساحلی roya تقریبا 110 سانتی متر میباشد و به گونه ای در نظر گرفته شده است که برای اکثر خانوم های ایرانی مناسب باشد(نه خیلی کوتاه، نه خیلی بلند) بنابراین انتخاب آن برای حضور در میان لباس های شما انتخاب عاقلانه ای خواهد بود که علاوه بر زیبایی ظاهری، راحتی و سبکی را به شما هدیه میدهد. هر کدام از 8 رنگ پیراهن ساحلی خالدار roya(بنفش،سبز،سفید،سرمه ای، مشکی، سرخابی، قرمز، زرشکی)  را که خواستید میتوانید در بخش سبد خرید خود ثبت کنید و در روزهای کاری تعیین شده دریافت نمایید.

 

Please select listing to show.
فری سایز
قد 110~ (5درصد آبرفت)
مناسب ۳۴ تا ۵۴
تصویر راهنمای سایز

مشتری گرامی لطفا به حروف سایز یا اعداد نوشه شده در صفحه اکتفا نکنید و حتما خودتان هم اندازه گیری کنید.

برای اندازه گیری از متر و نه خطکش با واحد سانتی متر استفاده کنید. اندازه ها را فیت بدن و دقیق گرفته و از گذاشتن فاصله میان متر و بدن خودداری کنید.

میزان کشش متر به مقداری باشد که نه شل باشد و بیفتد و نه سفت و تنگ باشد.

اندازه های گرفته شده را با جدول سایز مقایسه کنید. میزان تفاوت اندازه های شما با جدول سایز میزان آزادی کار روی بدن شماست.

(( برای نتیجه گیری بهتر حتما از شخص دیگری بخواهید که اندازه گیری را برایتان انجام دهد ))

شماره 1دور سینه

 متر از برجسته ترین قسمت عبور کند.

شماره 2 دور کمر

 گود ترین قسمت کمر که حدودا در ناحیه آرنج است.

شماره 3 دور باسن

دور بزرگترین قسمت باسن یا به اصطلاح باسن بزرگ

شماره 4 دور بازو

تصویر راهنمای سایز
تصویر راهنمای سایز

قد لباس : (( متر را روی سرشانه در نزدیک ترین ناحیه به گردن بگذارید و سعی کنید تا از روی سینه عبور کند ))

قد شلوار و دامن : (( از پهلوی بدن و گودی کمر که حدودا در نایحه آرنج است سر سانتی متر را گذاشته و تا پایین قد را اندازه بزنید )) 

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.