جستجو
Close this search box.

شومیز لینن نچرال‎

جنس لینن نچرال

بهارتابستانه

خنک و سبک

قد جلو : 74
قد پشت : 80

دامن مناسب سایز 36~ تا حدودا 46~

لطفا قبل از ثبت سفارش راهنمای انتخاب سایز را چک‌کنید

قیمت اصلی ۹۳۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶۹۰,۰۰۰ تومان است.

ناموجود

توضیحات

شومیز نچرال یک لباس زنانه بسیار شیک وساده و در عین حال زیباست که میتواند در اکثر مکان ها مورد استفاده قرار بگیرد، هم با لباس های مجلسی زنانه ست میشود، هم ب ااستایل کژوال و روزمره که در هر موقعیتی ممکن است از آن استفاده کنیم.

شومیز مدل نچرال با رنگ سفید خود میتواند یک زیبایی منحصر بفرد به تیپ و استایل خانومانه شما بدهد، در نتیجه میتوان گفت این محصول در حقیقت یک لباس پرکاربرد زنانه و چند منظوره است که میتواند در کمد لباس های شما قرار بگیرد و به عنوان یک لباس زیر مانتو و مانتو کتی یا پالتو مورد استفاده قرار بگیرد و در اکثر مکان ها و موقعیت ها از آن استفاده کنید.

شومیز مدل  نچرال با طراحی ساده اما شیک خود تقریبا با تمامی سبک و سلیقه ها همخوانی لازمه را دارد و میتواند شما را به راحتی در هر موقعیتی از نظر انتخاب لباس مناسب زنانه بهره مند کند.

برای استفاده بهتر و بهره برداری قشنگ تر از این شومیز زنانه، شما میتوانید آن را با یک شلوار و رویه تیره رنگ ست کنید و کتونی یا کفش خوذتان را با رنگ شومیز ست کنید.

شومیز سفید نچرال با بهره گیری از پارچه لینن در خود، خنکی و راحتی را در فصل تابستان و بهار برای شما به ارمغان می آورد و میتواند بسیار مورد استفاده قرار بگیرد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شومیز لینن نچرال‎”
Please select listing to show.
فری سایز
قد جلو 75~ و قد پشت 80~
دور سینه 120~ دور باسن 128~
تصویر راهنمای سایز

مشتری گرامی لطفا به حروف سایز یا اعداد نوشه شده در صفحه اکتفا نکنید و حتما خودتان هم اندازه گیری کنید.

برای اندازه گیری از متر و نه خطکش با واحد سانتی متر استفاده کنید. اندازه ها را فیت بدن و دقیق گرفته و از گذاشتن فاصله میان متر و بدن خودداری کنید.

میزان کشش متر به مقداری باشد که نه شل باشد و بیفتد و نه سفت و تنگ باشد.

اندازه های گرفته شده را با جدول سایز مقایسه کنید. میزان تفاوت اندازه های شما با جدول سایز میزان آزادی کار روی بدن شماست.

(( برای نتیجه گیری بهتر حتما از شخص دیگری بخواهید که اندازه گیری را برایتان انجام دهد ))

شماره 1دور سینه

 متر از برجسته ترین قسمت عبور کند.

شماره 2 دور کمر

 گود ترین قسمت کمر که حدودا در ناحیه آرنج است.

شماره 3 دور باسن

دور بزرگترین قسمت باسن یا به اصطلاح باسن بزرگ

شماره 4 دور بازو

تصویر راهنمای سایز
تصویر راهنمای سایز

قد لباس : (( متر را روی سرشانه در نزدیک ترین ناحیه به گردن بگذارید و سعی کنید تا از روی سینه عبور کند ))

قد شلوار و دامن : (( از پهلوی بدن و گودی کمر که حدودا در نایحه آرنج است سر سانتی متر را گذاشته و تا پایین قد را اندازه بزنید )) 

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.