جستجو
Close this search box.

شلوار مشکی وال گشاد

جنس : وال – خنک و بسیار سبک

مدل : شلوار گشاد _ جلو دکمه و زیپ میخورد و پشت کمر کشی است _ جیبها کاربردی
قد 100~

حتما قبل انتخاب سایز جدول راهنمای انتخاب سایز را مطالعه کنید.

قیمت اصلی ۷۱۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶۰۰,۰۰۰ تومان است.

توضیحات

شلوار های بگ استایل یا به شکل عامیانه گشاد، امروزه در صنعت مد و پوشاک نقش بسزایی پیدا کرده است و همانطور که همگی دیده ایم هم برای آقایان و هم خانوم ها تولید میشوند و بیشتر معروف به تیپ ها و استایل های لش طور استفاده میشوند. شلوار مشکی وال از مدل های بگ به حساب می آید، شلوار های بگ در حقیقت شلوار هایی هستند که از قسمت ران پا تا پاچه گشاد است و برای تمامی فصل های سال مناسب است، چرا که با بیشتر لباس ها میتوان آن را ست کرد.

رنگ شلواری که قرار است در لباس های خود استفاده کنید تاثیر بسیار زیادی بر راحت تر کردن ترکیب لباس های بالا تنه و پایین تنه شما خواهد گذاشت، از ویژگی های مثبت شلوار وال همین موضوع است، رنگ مشکی بکار رفته در این شوار موجب میشود تا شما به راحتی با انواع شومیز و تیشرت و بلوز بتوانید ست کنید و از یک استایل زیبای تابستانی و بهاری نهایت لذت را ببرید.

شلوار مشکی پارچه وال از پشت کمر کش خورده است و برای افرادی که کمی اضافه وزن دارند بسیار مناسب است. در جلوی شولار وال هم دکمه و زیپ بکار گرفته شده است که جلوه خاصی از روبروی به مدل و طرح این شلوار میدهد. پارچه وال از بافت نرم و خنکی برخوردار است، بنابراین عبور و مرور هوا را گسترش میدهد و باعث میشود شما در هوای گرم به هیچ عوان اذیت نشوید.

برای ست کردن با شلوار وال بهتر است در بالا تنه خودتان از رنگ های روشن استفاده کنید تا این تضاد رنگی بیشتر به چشم بیاید. اگر در لباس های بالا تنه خود مثل شومیز، تیشرت، کت از استال های بگ بهره ببرید، جلوه بصری تیپ شما بشدت جذاب تر خواهد شد، بنابراین تناسب مدل های هر دو تکه از مهمترین اصول ترکیب لباس ها است.

توضیحات تکمیلی

سایز

Size 1, Size 2

Please select listing to show.
سایز 1
قد 100~
دور کمر (در حالتی که کش کاملا کشیده شده): 90 - دور باسن 110 - مناسب سایز 36 تا حدودا 40
سایز 2
قد 100~
دور کمر (در حالتی که کش کاملا کشیده شده): 100 -دور باسن 120 - تا سایز حدودا 44/46
تصویر راهنمای سایز

مشتری گرامی لطفا به حروف سایز یا اعداد نوشه شده در صفحه اکتفا نکنید و حتما خودتان هم اندازه گیری کنید.

برای اندازه گیری از متر و نه خطکش با واحد سانتی متر استفاده کنید. اندازه ها را فیت بدن و دقیق گرفته و از گذاشتن فاصله میان متر و بدن خودداری کنید.

میزان کشش متر به مقداری باشد که نه شل باشد و بیفتد و نه سفت و تنگ باشد.

اندازه های گرفته شده را با جدول سایز مقایسه کنید. میزان تفاوت اندازه های شما با جدول سایز میزان آزادی کار روی بدن شماست.

(( برای نتیجه گیری بهتر حتما از شخص دیگری بخواهید که اندازه گیری را برایتان انجام دهد ))

شماره 1دور سینه

 متر از برجسته ترین قسمت عبور کند.

شماره 2 دور کمر

 گود ترین قسمت کمر که حدودا در ناحیه آرنج است.

شماره 3 دور باسن

دور بزرگترین قسمت باسن یا به اصطلاح باسن بزرگ

شماره 4 دور بازو

تصویر راهنمای سایز
تصویر راهنمای سایز

قد لباس : (( متر را روی سرشانه در نزدیک ترین ناحیه به گردن بگذارید و سعی کنید تا از روی سینه عبور کند ))

قد شلوار و دامن : (( از پهلوی بدن و گودی کمر که حدودا در نایحه آرنج است سر سانتی متر را گذاشته و تا پایین قد را اندازه بزنید )) 

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.