جستجو
Close this search box.

شال ساده nora (یاسی)

جنس : وال نخی

بسیار سبک و‌خنک

سُر و لیز نیست

ابعاد : ۱۹۵ در ۷۰

(پارچه شال ساده است لطفا عکس نزدیک شال را در آلبوم عکسها نگاه کنید)

قیمت اصلی ۲۱۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۲۰,۰۰۰ تومان است.

ناموجود

توضیحات

همیشه ساده بودن استایل افراد شیک بوده و خواهد بود، پس به عنوان یک خانوم در استفاده از لباس های ساده دریغ نکنید. یکی از مهمترین بخش های استایل شما برای بیرون رفتن که سادگی خود را بیشتر از دیگر لباس ها نشان میدهد، شال است. شال ساده NORA جنس بسیار خنک و سبکی دارد. پس خرید یک شال ساده(در هر رنگ) را در برنامه خود قرار دهید تا یک تیپ کامل داشته باشید.

شال ساده NORA مناسب برای سرکار،گشت و گذار های روزانه، استفاده در مهمانی ها است که باعث شده امروزه با رفوش بیشتری همراه باشد. همچنین شال های ساده یک ویژگی بسیار بزرگ دارند و آن هم قابلیت ست شدن با انواع و اقسام مانتو، شومیز، پیراهن، کت را دارد، بنابراین داشتن این محصول در میان لباس های شما باعث میشود که به راحتی و بدون دردسر با هر کدام از لباس هایتان ست کنید و ظاهری زیبا برای خودتان بسازید.

شال ساده نورا در دو رنگ دوخته میشوند، رنگ یاسی آن با استایل رنگ روشن جلوه قشنگ تری پیدا میکند، بنابراین باید از شلوار و بالا تنه رنگ روشن استفاده کنید، مثل سفید، آبی روشن، سبز روشن که بشدت ظاهر و استایل شما را قشنگ خواهد کرد.

سعی کنید شال خودتان را هم مثل تیپ خود انتخاب کنید، یعنی اگر تیپ شما ساده است ، شال هم ساده باشد، اما اگر هم نباشد مشکلی به وجود نمی آید. شال ساده طرح NORA به رنگ یاسی یک انتخاب ساده اما کاربردی برای استایل های رنگ روشن شما است.

جنس پارچه شال NORA  وال نخی است که به سبک بودن و وزن سبک معروف است و شما را در استفاده طولانی مدت در طی شبانه روز اذیت نخواهد کرد. ابعاد این شال به شکل استاندارد و در اندازه 195 در 70 سانت دوخته میشود و ویژگی خوب آن سُر نبودن پارچه است و به هنگام سر کردن آن شما اذیت نخواهید شد.

Please select listing to show.
هیچ داده ای یافت نشد
تصویر راهنمای سایز

مشتری گرامی لطفا به حروف سایز یا اعداد نوشه شده در صفحه اکتفا نکنید و حتما خودتان هم اندازه گیری کنید.

برای اندازه گیری از متر و نه خطکش با واحد سانتی متر استفاده کنید. اندازه ها را فیت بدن و دقیق گرفته و از گذاشتن فاصله میان متر و بدن خودداری کنید.

میزان کشش متر به مقداری باشد که نه شل باشد و بیفتد و نه سفت و تنگ باشد.

اندازه های گرفته شده را با جدول سایز مقایسه کنید. میزان تفاوت اندازه های شما با جدول سایز میزان آزادی کار روی بدن شماست.

(( برای نتیجه گیری بهتر حتما از شخص دیگری بخواهید که اندازه گیری را برایتان انجام دهد ))

شماره 1دور سینه

 متر از برجسته ترین قسمت عبور کند.

شماره 2 دور کمر

 گود ترین قسمت کمر که حدودا در ناحیه آرنج است.

شماره 3 دور باسن

دور بزرگترین قسمت باسن یا به اصطلاح باسن بزرگ

شماره 4 دور بازو

تصویر راهنمای سایز
تصویر راهنمای سایز

قد لباس : (( متر را روی سرشانه در نزدیک ترین ناحیه به گردن بگذارید و سعی کنید تا از روی سینه عبور کند ))

قد شلوار و دامن : (( از پهلوی بدن و گودی کمر که حدودا در نایحه آرنج است سر سانتی متر را گذاشته و تا پایین قد را اندازه بزنید )) 

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.