جستجو
Close this search box.

نکات طلایی خرید کت و پالتو زنانه

خرید لباس یکی از مشاغلی است که زنان نمی توانند آن را رها کنند. حتی اگر خانم ها لباس های زیادی در کمد لباس خود داشته باشند، یکی از چیزهایی که بیشتر از همه از آن شکایت می کنند این است که لباس ندارند. دلیل این امر هم این است که لباس هایی که در ویترین می بینند، وقتی خریده و به خانه می آورند مناسب نیست یا مانند ویترین باشکوه به نظر نمی رسند. بنابراین خرید لباس می تواند یک فعالیت جذاب و آرامش بخش یا دلهره آور برای آنان باشد. که البته این به رویکرد و نگرش شما به هنگام خرید هم بستگی دارد.‌ با اینحال برای اینکه بعد از خرید لباس ناامید نشوید، باید مراقب باشید و به جزئیات حتی کوچک آنها توجه کنید. بر این اساس ما قصد داریم تا به نکات مهم در خرید کت زنانه، از محبوب ترین پوشاک بانوان بپردازیم.

خرید کت زنانه

کت زنانه پوششی جلوباز با آستین های بلند است که معمولا با دکمه یا کمربند از جلو بسته میشود. وقتی صحبت از کت های زنانه میشود، شاید برخی تیپ و استایل های رسمی به ذهنشان خطور کند. این در حالی است که امروز از کت ها برای تیپ و استایل های مختلفی استفاده میشود.‌ آنها امروز با جنس و طراحی های جدید و بروزی تولید میشوند که بسیار شیک و ظریف هستند و صرفا مثل سابق با سردوشی و به صورت‌ گشاد تولید نمیگردند. همچنین تنوع زیاد کت ها سبب میشود تا متناسب با هر سلیقه و تیپ و استایلی بتوانید کت مناسب خود را بیابید.

با اینحال دنیای زنانه، دنیای خاص و متفاوتی است که در آن شیک پوشی و متمایز بودن از جایگاه بالایی برخوردار است. به همین جهت برای اینکه بتوانید بهترین کت را مناسب تیپ و استایل خود انتخاب کنید، بهتر است به یک سری از نکات مهم در خرید کت زنانه توجه کنید که برخی از مهمترین این نکات عبارتند از:

به جنس پارچه کت دقت کنید

یکی از اولین چیزهایی که باید در هنگام خرید کت زنانه به آن توجه کنید، جنس پارچه کت است که میبایست با توجه به فصلی که قرار است از کت استفاده کنید انتخاب شود. معمولا از کت ها در فصول سرد مثل پاییز و زمستان استفاده میشود، اما با اینحال آنها محصولاتی چهار فصل هستند و در همه فصل ها میتوانید کت بپوشید. منتها در فصول گرم کت های نازک‌تر و در فصول سرد کت های ضخیم مناسب هستند. جنس پارچه های گرم که میتوانيد کت های مناسب فصول سرد را از جنس آنها انتخاب کنید، اعم از پشم، شانل درشت بافت، فوتر، چرم، فاستونی، مخمل و… می باشند که ما در فروشگاه اینترنتی نگار ندائی، انواع مدل های شیک و جذاب این دست از کت های مناسب فصول سرد را عرضه کرده ایم که شامل کت هایی نظیر کت پشمی جناغی، کت فاستونی، پالتو کتی فوتر و… می شوند.

البته در خرید کت های مناسب فصول سرد بهتر است دقت کنید که آستردار باشد تا گرمای بیشتری را فراهم آورد. و اما چنانچه قصد خرید کت زنانه خنک و راحت برای فصول گرم و معتدل سال را دارید، کت های نازک و تولید شده از الیاف قابل تنفس طبیعی توصیه میشود. کت های مناسب این فصل بهتر است از جنس پارچه های نخی، لینن، کرب، فاستونی و… باشد. از جمله این محصولات مناسب فصول بهار و تابستان که در وب سایت فروشگاه نگار ندائی عرضه شده میتوان به کت های شیک و زیبایی همچون کت لینن موکا، کت کرپ، کت نِیوی، کت لینن راه راه، کت کرپ بلوندی و… اشاره کرد. معمولا کت های تابستانی بدون استر هستند تا جنبه خنک بودن خود را حفظ کنند.

فرم بدنتان را تشخیص دهید و متناسب با آن کت بخرید

یکی دیگر از نکات مهم در خرید انواع کت، توجه به قد و وزن و فرن بدن است. اگر به فرم بدن خود در انتخاب کت دقت نکنید، قطعا ترکیب و استایلی نامتناسب ایجاد خواهید کرد. مثلا اگر قد کوتاهی دارید، انتخاب کت های بلند اشتباه است. چون قد شما را کوتاه تر خواهد کرد.‌ لذا اگر از دسته بانوانی هستید که قد کوتاهی دارید، بهتر است که از کت های کوتاه استفاده کنید. همینطور کت های دارای رنگ های روشن یا طرح های راه راه عمودی نیز به شما کمک می کنید تا بلند قد دیده شوید.

یا اگر قد بلندی دارید، برخلاف خانم های کوتاه قد از کت های بلند استفاده کنید و اگر کمی گشاد هم باشد به مناسب دیده شدن قد شما کمک می کند. به علاوه برای خانم های لاغر استفاده از کت های چهارخانه و طرح دار و ترجیحا ضخیم و روشن و برای خانم های چاق کت های نیره و آنهایی که پیله یا برش دارند توصیه می شود.

نکته دیگر تناسب کت با فرم بدن است. مثلا خانم های با اندام سیبی شکل که شکمشان از باسن و سینه بزرگتر است، باید کتی را انتخاب کنند که تا روی باسن آنها را بپوشاند و از جنس پارچه های نازک و لخت مثل جنس کرب باشد. این کمک می کند اندازه شکم آنها کوچکتر دیده شود.‌ یا خانم های با فرم بدن گلابی شکل که باسن بزرگتر از بالاتنه است، از کت هایی استفاده نکنند که تا روی باسن می آید. این کمک می کند تا کمی تعادل بین بالاتنه و باسن ایجاد شود. همچنین برای خانم های دارای اندام ساعت شنی، استفاده از کت های کمربند دار توصیه می شود. و اما خانم های با فرم بدن مثلث وارونه که سرشانه های پهنی دارند، توصیه می شود از کت های اپل دار استفاده نمایند.

به رنگ کت توجه داشته باشید

رنگ کت نیز نفش بسیار مهمی در ایجاد ترکیب و استایل های شیک و جذاب دارد. اگر به تناسب رنگ ها دقت نکنید یا به الزامات رنگ بندی در سبک های مختلف بی توجه باشید، ترکیب و استایل شما جذابیت خود را از دست خواهد داد. لذا برای تناسب رنگ ها در ترکیب و استایل خود می توانید از چرخه رنگ نیوتن استفاده کنید. همچنین بعضا برخی سبک ها ازوالزامات رنگ بندی برخوردار هستند. مثلا در سبک های مینیمال از رنگ های خنثی همچون خاکستری، کرم، سفید و مشکی استفاده می شود یا در استایل رسمی، بیشتر از تن رنگ های تیره، رنگ های آبی، مشکی، قهوه ای استفاده می گردد.

با توجه به سبک و استایل دست به انتخاب بزنید

همچنین از دیگر نکات مهم در خرید انواع کت، میتوان توجه به سبک و استایل را مدنظر قرار داد. زیرا هر سبک و استایلی، ترکیب خاص خود را دارد. مثلا در سبک مینیمال، به کیفیت دوخت لباس ها و برش های دقیق توجه میشود یا در سبک و استایل مدرن، سادگی بخش مهمی از خصوصیات آن است.‌ یا استایل کلاسیک که همواره به پوشش های محافظه کارانه و در عین حال آراسته و ساده اشاره دارد. مثلا کت هایی که برای این سبک استفاده می شود، معمولا با یقه های پهن است.

نکات مهم در خرید پالتو زنانه

پالتوها از دسته پوشاک مناسب برای فصول سرد سال هستند. از آنها بیشتر برای زمستان استفاده میشود. چون جنس ساخت بسیار گرمی دارند و به راحتی میتوانند از شما در برابر سرما محافظت کنند. از اینرو وقتی فصل زمستان از راه می رسد، یکی از اولین لباس هایی که بانوان شیک پوش از آن استفاده می کنند، پالتو است. یک پالتوی خوب از ویژگی های خاصی برخوردار است و اگر بخواهید برای خرید آن اقدام کنید، با دانستن نکات مهم در خرید پالتو زنانه، قطعا انتخاب و خرید بهتری خواهید داشت.

اولین چیزی که در خرید یک پالتو باید در نظر بگیرید، جنس ساخت آن‌ است‌. قطعا پالتوهای تهیه شده از پارچه های ضخیم و گرم اعم از پشمی، فوتر، بارانی کجراه، کشمیر، فلانل، کنف، چرم و… یک انتخاب ایده آل خواهد بود. نکته دیگر اندازه قد پالتو است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. خانم های کوتاه قد نباید از پالتوهای دارای قد بلند استفاده کنند و یک پالتوی تا بالای زانو ایده آل است. اما خانم های بلند قد می توانند از پالتوهای بلند استفاده کنند. زیرا به بلندتر و کوتاه تر دیده شدن قد آنها کمک می کند. همینطور رنگ بندی پالتوها نیز اهمیت بالایی دارد. مثلا رنگ های تیره جذب نور بیشتری داشته و گرم‌تر هستند. همینطور در کنار رنگ های خنثی دیرتر کثیف می شوند و با لباس های سایر طیف رنگ ها سازگاری بیشتری دارند.

همینطور پالتوها با یک سری از زیورآلات و تزئینات همراه هستند که بعضا ممکن است کیفیت چندانی نداشته باشند. از طرفی تاثیر زیادی در زیبایی پالتو دارند. لذا حتما از کیفیت ساخت و دوخت آنها مطمئن شوید. مثلا به کیفیت دکمه و یراق آلات و… آن توجه کنید. به علاوه انتظار گرمایی خود از پالتو را مشخص کنید. زیرا برخی پالتو ها بسیار گرم هستند و معمولا دو لایه هستند و به تنهایی شما را گرم می کنند. و برخی دیگر از پالتوها که تک لایه هستند، می توانید در صورت لزوم در زیر انها لباس گرم دیگری هم بپوشید.

به لحاظ طرح و مدل نیز پالتوها بسیار متنوع هستند و اعم از پالتو کوتاه، پالتو بلند، پالتو کتی، ترنج کت، پالتو بارانی و… می باشند. لذا انتخاب هر یک از آنها بسته به نیاز و سلیقه شما دارد. از اینرو چنانچه قصد خرید پالتو با کیفیت و متناسب با نیاز و مشخصات خود دارید، می توانید با مراجعه به وب سایت نگار ندایی، از میان انواع مدل های پالتو، محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب سفارش داده و خریداری نمایید.

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.