جستجو
Close this search box.

مدل های مختلف مانتو مشکی

در دنیای مد لباس های خاصی جاودانه می مانند و مانتو مشکی زنانه بدون شک یکی از آنهاست. مانتو مشکی که عموما از جنس یک پارچه کلاسیک و همه کاره است، نسل‌های متمادی در کمد لباس زنانه بوده است. در این مقاله جامع، به تاریخچه جذاب مدل های مختلف مانتو ‌های مشکی زنانه می‌پردازیم، انواع مختلف را بررسی می‌کنیم، نکات ضروری برای انتخاب و استایل متناسب مانتو مشکی را ارائه می‌کنیم و به سوالات متداول پیرامون این مد محبوب پاسخ خواهیم داد.

تاریخچه مانتو مشکی زنانه به قرن ها پیش و ریشه آن در لباس عزاداری دوران ویکتوریا باز می گردد. کتهای مشکی در این دوره به عنوان نمادی از اندوه و احترام پوشیده می شد. با این حال، با گذشت زمان، کت مشکی به یک بیانیه مد تبدیل شد و شانه‌های زنان از هر طبقه‌ای را زینت داد.

مدل مانتو مشکی دخترانه

مانتو مشکی یکی از محبوب ترین انتخاب هایی است که تمامی گروه های سنی برای بسیاری از مجالس آن را را میپسندند و به راحتی نیز می توانند آن را با هر لباسی نیز ست کنند چرا که مشکی جزو دسته رنگ هایی است که با تمامی رنگ ها میتوان آن را ترکیب کرد.

مانتو مشکی دخترانه با طرح های عروسکی جزو آن دسته انتخاب هایی است که هیچ طیف سنی نمیتواند از آن چشم پوشی کند با این وجود میتوان گفت ست مانتو مشکی با شال و روسری رنگ سفید ، زرشکی و زرد یک ترکیب به شدت زیبا است.

مدل‌هایی از مانتو‌های مشکی زنانه مرسوم

روند مد به طور مداوم در حال تغییر است و سبک های مانتو مشکی زنانه نیز از این قاعده مستثنی نیست. در حال حاضر، برخی از سبک های ترند عبارتند از:

یقه های استریمنت

کت هایی با یقه های برجسته و چشم نواز در حال افزایش محبوبیت هستند و به ظاهر کلی جلوه ای از درام و منحصر به فرد می بخشند.

سیلوئت های سایز بزرگ

خانم ها با استقبال از ترند بزرگ، کت های مشکی جادارتری را انتخاب می کنند که هم راحتی و هم استایل شیک را ارائه می دهد.

کت‌های کمربند دار

کت‌هایی که در قسمت کمر کمربند دارند، مد هستند، زیرا به مشخص‌کردن اندام کمک می‌کنند و ظرافت را به آن اضافه می‌کنند.

کت‌های چرم و چرم مصنوعی

ترکیب لهجه‌های چرم یا چرم مصنوعی در کت‌های مشکی حال و هوای جدید و مدرنی به آن‌ها می‌دهد.

مدل مانتو مشکی دخترانه

مانتو مشکی یکی از محبوب ترین انتخاب هایی است که تمامی گروه های سنی برای بسیاری از مجالس آن را را میپسندند و به راحتی نیز می توانند آن را با هر لباسی نیز ست کنند چرا که مشکی جزو دسته رنگ هایی است که با تمامی رنگ ها میتوان آن را ترکیب کرد.

مانتو مشکی دخترانه با طرح های عروسکی جزو آن دسته انتخاب هایی است که هیچ طیف سنی نمیتواند از آن چشم پوشی کند با این وجود میتوان گفت ست مانتو مشکی با شال و روسری رنگ سفید ، زرشکی و زرد یک ترکیب به شدت زیبا است.

مانتو محرمی | معرفی انواع مدل مانتو مناسب محرم

مانتو مشکی با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم تقاضا برای مانتو های تیره افزایش پیدا میکند. مانتو مشکی نمادی غنی در متن محرم دارد زیرا که رنگ مشکی بیانگر غم و اندوه است ، به همین دلیل با توجه به اعتقاد شیعیان و مسلمانان تقاضا برای مانتوی مشکی در ایام محرم به شدت زیاد میشود. 

، باید مانتویی را برای این ایام انتخاب کنیم که هم مناسب این ایام باشد و هم خنک باشد. تلفیق مانتو مشکی مناسب محرم و مانتوی تابستانی اگرچه سخت است و بهتر است که از رنگ های روشن در این فصل استفاده کنیم؛ اما غیر ممکن نیست. در این مقاله مدل های مانتو و جنس پارچه هایی را به شما پیشنهاد میدهیم که انتخاب را برای شما راحت تر کنند.

برای راحتی انتخاب شما در این بخش انواع ، پارچه های خنک مخصوص تابستان و  مدل های  راحت تابستانه را باتوجه به ایام محرم بررسی خواهیم کرد و به شما کمک میکنیم انتخابی شیک، راحت و مناسب داشته باشید. بیایید با پارچه های خنک شروع و با توجه به آن مدل های مانتویی مناسب را بررسی کنیم:

 انواع پارچه مناسب مانتو های تابستانه 

دقت کنید که در حالت کلی برای فصل تابستان بهتر است از پارچه هایی استفاده کنید که فاقد پلی استر و نازنک هستند تا گرمای کمتری را به خود جذب کنند و هوا در آن ها جریان داشته باشد. اما پارچه هایی هم هستند که به نسبت سایر پارچه ها خنک تر اند و گردش هوای بهتری در آنها وجود دارد. برخی از پارچه هایی که شامل این شرایط میشوند را با هم میبینیم:

  • پارچه خدی
  • پارچه ابریشم
  • پارچه لینن
  • پارچه کشمیر
  • پارچه نخی
  • پارچه لی کاغذی
  • پارچه کتان 

 انواع مدل مانتو تابستانه

علاوه بر بررسی  پارچه لباس برای تابستان انتخاب مدل مانتویی که در فصل تابستان میخواهید استفاده کنید نیز برای راحتی  شما در فصل تابستان مهم و حائز اهمیت است. میتوان گفت مانتوهایی که مدل آزادتری دارند و از لایه های کمتری برای تهیه ی آنها  استفاده شده مناسب ترند. برخی از این مدل هارا  که استفاده آنها با پارچه های تیره برای محرم مناسب است را بعنوان ایده معرفی میکنیم:

  • مدل خفاشی
  • مدل پیراهن 
  • مدل  رویه سارافون
  • مدل شومیز مانتویی 
  • مدل کتی ساده 
  • مدل وست یا جلیقه
  • مدل عبایی
  • مدل ساحلی و …

حال که با انوع مدل های مناسب  محرم بر اساس فصل تابستان و همچنین انواع پارچه های مناسب آن آشنا شدیم ممکن است با خودتان فکر کنید که این مانتو هارا از کجا پیدا کنید؟ درواقع ما فکر این را هم  کرده ایم! 

بهترین مزون مانتو و لباس در تهران

امروزه مزون ها و فروشگاه های زیادی از طریق سایت ، اینستاگرام و … محصولات خود را تبلیغ و به فروش میرسانند. بنابراین اولا  اطمینان برای خرید لباس و مانتو  سخت میشود و ثانیا انتخاب یک مزون با تنوع بالا برای یافتن انواع مدل های مد نظر کار دشواری  خواهد بود. به این منظور با بررسی گزینه های موجود ما با اطمینان خاطر به شما مزون آنلاین نگار ندائی را معرفی میکنیم. ز با توجه به طراحی و دوخت انواع مانتو ، شلوار ، پیراهن ، تیشرت ، شال و … به راحتی میتوانید هر لباسی را در این مزون پیدا کرده و در صورت نیاز لباس ها را از طریق پیشنهاد ها و گزینه هایی که وجود دارد باهم ست کنید.

در ثانی مزون نگار ندائی با توجه به سابقه کار درخشان و  مجوز های رسمی ای که ارائه میدهد و همچنین اجناس و پارچه های با کیفیتی که برای طراحی و دوخت محصولات خود استفاده میکند میتواند انتخابی کاملا مطمئن برای شما باشد. لازم به ذکر است این مزون با توجه به کیفیتی که ارائه میدهد دارای  قیمت هایی کاملا  منصفانه و مقرون به صرفه است که تجربه خریدی بی نظیر را برای شما فراهم میکند.

اگر ساکن تهران نیستید نگران نباشید!

از طریق سایت مزون نگار ندایی میتوانید به راحتی از محصولات مختلف مزون دیدن کرده و در صورت تمایل خرید خود را باتوجه به راهنمای سایزی که در اختیار شما قرار داده شده است  انجام دهید. برای دیدن سایت میتوانید روی کلمه مزون نگارندایی کلیک کنید تا بتوانید سایت مربوطه را ببینید. 

دیدگاهتان را بنویسید

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.