جستجو
Close this search box.

زمستان امسال چی بپوشیم؟

فصل پاییز که رو به اتمام می گذارد و به روزهای پایانی ماه آذر می رسیم، هوا سردتر میشود و دیگر لباس های فصل پاییز نمی توانند محافظت خوبی از ما در برابر فصل پیش رو که زمستان است به عمل آورند. از اینرو ما را به تکاپو وا میدارد تا لباس های زمستانی خود را آماده کنیم یا اگرکه لباس مناسب برای زمستان نداریم، اقدام به تهیه آنها نماییم. بخصوص بانوان که به لباس های هر فصل اهمیت میدهند و متناسب با آن لباس میپوشند. همچنین بانوان معمولا لباس های هر سال و هر فصل را با پیروی از روند مد و پوشاک انتخاب میکنند. بر این اساس شاید با نزدیکی به شروع فصل زمستان این سوال در ذهن شما نقش ببندد که زمستان امسال چی بپوشیم؟ در پاسخ به این سوال ایده های متعددی وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
لباس های زمستانی

لذا در پاسخ به سوال زمستان امسال چی بپوشیم؟ میتوان در جواب گفت که باید ابتدا جنس پارچه پوشاک را در نظر گرفت. زیرا اولین ویژگی مورد نظر در لباس های زمستانی این است که از پارچه هایی ساخته شده باشند که گرمای بدن را حفظ کنند. و بطور طبیعی بتوانند از بدن در برابر پدیدههای طبیعی همچون برف، باد و باران در زمستان محافظت کنند و همینطور رطوبت و سرما را از خود دور نگه دارند. همچنین لباس هایی که در ماههای زمستان استفاده میکنیم، باید به صورت لایه لایه پوشیده شوند. لباس باید کاملا متناسب با اندام باشد. زیاد بزرگ نباشد و چین های بدن را به خوبی بپوشاند. بخصوص اینکه تولید شده از پارچه های پنبه ای، پشمی، مخمل، چرم و خز طبیعی و… باشد.

به علاوه لباس هایی که از نفوذ عوامل خارجی مانند برف و باران جلوگیری میکنند و اجازه نمی دهند تا قطرات باران روی آنها بماند و سر می خورد ترجیح داده شود. در غیر اینصورت آب به داخل لباس نفوذ کرده و باعث سرما خوردن شما میگردد. ما بیشتر گرمای بدنمان را از سر، به خصوص صورتمان از دست میدهیم و بنابراین در جواب زمستان امسال چی بپوشیم؟ میتوان گفت که توصیه میشود از شال و روسری های گرم یا کلاه هم استفاده کنید. شال و روسری های کالکشن پاییز و زمستان که ما در فروشگاه اینترنتی نگار ندائی عرضه کرده ایم به خوبی از سر و گردن شما در برابر سرما محافظت میکنند. همچنین در انتخاب رنگ بندی لباس برای زمستان دقت کنید. در زمستان معمولا لباسهای تیره ترجیح داده میشود که البته این یک قانون نیست ولی بهتر است.

با اینحال لباس هایی که میتوانید برای زمستان بپوشید، میبایست گرم و راحت باشند و بتوانند شما را در برابر باد و سرمای خشن زمستان محافظت کنند. بر این اساس ما در فروشگاه اینترنتی نگار ندائی قصد داریم تا در پاسخ به سوال شما مبنی بر اینکه زمستان امسال چی بپوشیم، پیشنهادهایی مناسب ارائه بدهیم تا بتوانید با تهیه این پوشاک، در برابر سرمای زمستان از خود محافظت کنید. برخی از این پوشاک که در دسته کالکشن پاییز و زمستان قرار میگیرند عبارتند از:

انواع پالتو زنانه

یکی از لباس های بسیار مناسب برای فصل زمستان، پالتوها هستند. آنها پوشاکی مناسب برای محیط های بیرونی در زمستان هستند و طراحی شبیه کت های بلند دارند. آنها معمولا از جنس پارچه های گرم و چند لایه اعم از پشم، فوتر، شانل درشت بافت، چرم، خز و… تهیه میشوند. همچنین مدلهای مختلفی دارند که بعضا نام خود را از جنس ساخت خود اقتباس کرده اند. از جمله انواع پالتو ها میتوان به پالتو پشمی، پالتو فوتر، پالتو خز، ترنج کت، پافر، پالتو کتی، پالتو جناقی و… اشاره کرد. از میان پالتوهای پرطرفدار امروز که در بین خانم ها پرطرفدار است میتوان به سه مدل ترنج کت، پافر و پالتو کتی اشاره کرد.

ترنج کت ها معمولا از پارچه های مقاوم و ضد آب اعم از بارانی کجراه، گاباردین و… ساخته میشوند. همچنین بیشتر از طراحی یقه انگلیسی برخوردار بوده و اندازه قدی تا روی زانو دارند.‌ ترنج کت ها را بیشتر خانم ها میپسندند تا دختران نوجوان و یکی از محصولات شیک و کلاسیک برای زمستان به حساب می آیند. و اما پافرها نیز به عنوان یکی از مدلهای پالتو در نزد بانوان محبوب هستند. پافرها در لایه داخلی خود معمولا لایه ای از پشم شیشه دارند که آنها را بسیار گرم میکند. و لایه بیرونی آنها نیز که از پلی استر یا چرم است. لذا اگر میخواهید محصولی خاص و متفاوت برای زمستان و به ویژه براي استایل های کژوال زمستانی تهیه کنید، پافرها عالی هستند.

همینطور پالتو کتی ها به جهت اینکه در ساختار طراحی خود ویژگیهای کت را به ارث برده اند، به نام پالتو کتی شناخته میشوند. این محصولات نیز همچون کت ها بسیار شیک و متفاوت هستند و در عین حال از جنس پارچه های گرم تهیه میشوند که آنها را مناسب فصل زمستان میکند. با اینحال چنانچه قصد انتخاب هر یک از انواع پالتو برای زمستان را دارید، ما در فروشگاه اینترنتی نگار ندائی، عرضه کننده انواع پالتو اعم از پالتو کتی فوتر، پالتو جناقی، ترنج کت پشمی، پالتو آستین رگلان، پالتو پشمی، پافر و… هستیم که با قیمت های مناسب و رقابتی عرضه میگردند.

لباس های زمستانی

انواع کاپشن زنانه

کاپشن یکی از رایج ترین و محبوب ترین پوشاک برای پوشیدن در فصل زمستان است. چراکه از جنس پارچه های ضخیم و گرم تهیه میشود و به راحتی میتواند از شما در مقابل سرما محافظت کند. کاپشن ها معمولا از جنس پارچه های ضخیم و گرم اعم از پارچه بارانی، پارچه شمعی، الیاف خز، چرم و… تولید میشوند. همینطور انواع مدلهای کاپشن زنانه اعم از کاپشن چرم، بادی، کتان، پافر، جین، بارانی و… میباشد. آنها همچنین برای گرمابخشی بیشتر از یک لایه عایق از پشم شیشه و بعضا رویه ای ضد آب تولید میشوند که همین میتواند آنها را به پوشاکی بسیار مناسب برای زمستان تبدیل کند. از اینرو ما در فروشگاه نگار ندائی ارائه دهنده انواع کاپشن های شیک و بروز زنانه اعم از کاپشن وافل، کاپشن و وست و… هستیم که میتوانند انتخاب مناسبی برای پوشیدن در فصل زمستان باشند.

لباس های زمستانی

انواع مدل شکت

یکی دیگر از پوشاک زمستانی ترند این روزهای لباس های زمستانی بانوان، بدون شک شکت ها هستند. شکت در واقع برآمده از دو کلمه ژاکت (jacket) و  پیراهن (shirt) است که از ترکیب این دو کلمه با هم اصطلاح شکت ایجاد شده است. این محصول را میتوان نوعی پوشاک با طراحی پیراهن و ساختار بافت ژاکت دانست که طبیعتا جنس ضخیمی دارد و به مانند پیراهن ها دارای جیب روی سینه و دکمه است. لذا خانم هایی که دوست دارند تا استایل شیک و منحصر به فردی در فصل زمستان داشته باشند و بدرخشند، حتما از محصولات پوشاک ‌گرم و مناسب این فصل، یعنی شکت ها استفاده کنند.

انواع مدلهای شکت اعم از مدلهای چهارخانه، راه راه یا تارتان، تویید و ساده میباشند. از جمله این محصولات که در فروشگاه اینترنتی نگار ندائی عرضه شده میتوان به شکت Pink اشاره کرد. محصولی گرم و راحت که جنسی از پارچه فوتر دارد و به همراه کمربند عرضه میشود.

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.