جستجو
Close this search box.

آشنایی با پوشاک زنانه

پوشاک مانند غذا و سرپناه از ملزومات زندگی انسان است و لباس پوشیدن برای محافظت از سرما یا گرما و همچنین به عنوان پوشش، یکی از نیازهای اساسی او را تشکیل می دهد.اصولا نیاز به لباس پوشیدن به مرور زمان شکل گرفته و زمینه شکل گیری صنعت مد را فراهم آورده است.به علاوه توسعه تکنولوژی و برخی شرایط ها نقش زیادی در تعیین قوانین و سبک لباس پوشیدن دارند. همچنین رابطه نزدیک بین زنان و زیبایی شناسی در صنعت پوشاک به این موضوع دامن می زند که براحتی بتوانید به دنبال هر چیزی که در مورد لباس زنانه هستید برسید. شاید علت اینکه پوشاک زنانه بسیار گسترده و متنوع است نیز همین باشد.از این‌رو آشنایی با پوشاک زنانه می تواند به شما این امکان را بدهد که در بین مدل های پوشاک زنانه به راحتی انواع پوشاک مورد نظر خود را بیابید.

کت زنانه

کت های زنانه بسیار متنوع و شیک و زیبا هستند. .کت‌ها در انواع مدل ها، طراح ها و جنس‌های مختلف طراحی و دوخته میشوند. استایل کت تک در بین خانم هاو دختران بسیار طرفدار دارد. مخصوصا اینکه کت‌های تک در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی وجود دارد که همراه با شلوار جین و کفش اسپرت استایل شیکی برای شما می‌سازد. اگر اهل سبک‌های مینیمال هستید کت‌های کلاسیک گزینه جذابی برای شما میباشد.اگر شما هم به دنبال به روز ترین کت های زنانه هستید بر روی لینک کلیک نماید.

مانتو زنانه

مانتو در کشورهای دیگر به عنوان یک لباس محافظ در برابر سرما استفاده میشود. در حالی که در ایران و برخی کشورهای اسلامی، علاوه بر آن به عنوان نوعی پوشش حجاب نیز کاربرد دارد. مدل‌های مانتو زنانه تنوع بسیار زیادی دارد و براساس نوع رنگ، کاربرد، جنس و مدل قابل دسته بندی میباشد.انتخاب و خرید مانتو همیشه یکی از چالش‌های بانوان در هنگام خرید است. ساعت‌ها و روزهای زیادی صرف گشتن به دنبال بهترین مدل مانتو در بین مغازه ها و پاساژهای شهر می‌کنیم و شاید در نهایت هم نتوانیم مانتو مورد نظرمان را پیدا کنیم.اگر به دنبال زیباترین مدل مانتو زنانه و دخترانه 2022 هستید بر روی لینک کلیک نمایید.

 

پالتو زنانه

پالتوها یکی از محبوب ترین پوشاک زنانه در فصل زمستان هستند. آنها شبیه یک کت بلند هستند که در ۳ سایز  تولید می گردند. آنها محصولاتی بسیار ایده آل برای زمستان هستند که بر روی لباس پوشیده میشوند و در عین حال که از پارچه های نسبتا ضخیم اعم از پشم و چرم و خز و… تولید میگردند اما ظرافت خود را از دست نداده اند. پالتوها دارای مدلهای متنوعی اعم از کلاه دار، اورسایز، مینیمال، عروسکی، تدی بر، کلاسیک و… هستند که براحتی میتوانند تیپ و استایل چشمگیری در فصل سرد ایجاد کنند.برای  مشاهده و خرید زیباترین پالتو ها بر روی لینک کلیک نمایید.

شومیز زنانه و دخترانه

 شومیزها جزو پوشاک زنانه محبوبی هستند که میتوانند به شما در ایجاد تیپ و استایلهای مختلف اعم از تیپ و استایل اسپرت تا تیپ و استایل رسمی و مجلسی کمک کنند. در اصل طرح و مدل شومیز از لباسهای مردانه جلوباز الهام گرفته  است. بخصوص در مدل های اسپرت آن که شکلی شبیه پیراهن مردانه دارد. همچنین بانوان میتوانند از مدل های بلند آن برای تیپ و استایل های پوشیده تر استفاده کنند. .اگر به دنبال محبوب ترین شومیز های زنانه و دخترانه بازار هستید بر روی لینک کلیک نماید.

تیشرت زنانه و دخترانه

هیچ یک از پوشاک زنانه به محبوبیت و پرکاربردی تیشرت ها نیستند. لذا همیشه یک پای ثابت کمد لباس زنان را تشکیل می دهند و با هر تیپ و استایلی هم ست میشوند. آنها پوشاک زنانه خنک و راحتی هستند و عموما طراحی شده اند تا در فصل گرما و تابستان و حتی بهار پوشیده شوند اما با اینحال برخی مدلهای آن چون تی شرت های آستین بلند در فصل پاییز و حتی زمستان در زیر کت یا کاپشن و پالتو نیز استفاده میگردند. تیشرت ها معمولا با دو مدل طراحی آستین کوتاه یا آستین بلند با مدل  یقه های گوناگون اعم از یقه گرد، یقه هفت و… تولید میشوند. جنس ساخت تی شرت ها نیز از نخ پنبه، پارچه کشباف، کتان، پلی استر و… می باشد.         برای مشاهده انواع تیشرت های زنانه و دخترانه بر روی لینک کلیک نماید.

جلیقه زنانه

جلیقه ها ساختار طراحی متفاوتی از سایر پوشاک زنانه دارند و معمولا  روی لباس در فصل پاییز و زمستان پوشیده میشوند. جلیقه ها میتوانند در سایز و اندازه مختلف طراحی و دوخته شوند. همچنین جلیقه ها را میتوان با کت پوشید. وقتی با کت پوشیده میشوند جنبه رسمی پیدا میکنند. به علاوه جلیقه های جین را میتوان با تیپ و استایل اسپرت ست کرد. 

برای مشاهده و خرید جلیقه زنانه بر روی لینک کلیک نماید.

هودی دخترانه

هودی و سویشرت از دیگر محصولات محبوب فصل سرد چون پاییز و زمستان هستند که در بین زنان، بخصوص در میان زنان و دختران جوان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. فرق هودی با سویشرت در کلاه دار بودن آن است اما ویژگی های مشترک زیادی دارند. هودی معمولا از جنس پارچه های ضخیم نخ و پنبه یا پشم با طراحی جلو به صورت دکمه دار، زیب دار و جلوبسته تولید می گردد. از هودی ها اصولا برای تیپ و استایلهای اسپرت استفاده میشود.

اگر به دنبال هودی های دخترانه 2022 هستید بر روی لینک کلیک نماید.

لباس بافت زنانه و دخترانه

بافت های زنانه یکی از متداول ترین پوشاک زنانه و در عین حال پراستفاده در فصل سرد چون پاییز و زمستان هستند. آنها معمولا از جنس پارچه های ضخیم در قالب ژاکت، پلیور و بلوز تولید میگردند و یکی از بهترین پوشاک زنانه برای تیپ و استایلهای پاییزی و زمستانی به حساب می آیند. مهمترین خصوصیت پوشاک زنانه بافت شاید در این موضوع باشد که پارچه آنها به روش بافندگی تولید میشود که بسیار نرم و لطیف است

شلوارهای جین زنانه و پارچه ای

اگر در گذشته شلوارها یکی از لباس های مردان محسوب میشدند، امروز اما با گسترش دنیای مد، شلوار به یکی از لباس های ضروری و محبوب بانوان و دختران بدل گشته است که در غالب تیپ و استایل ها اعم از رسمی و مجلسی یا اسپرت و راحتی و… استفاده می شود. شلوارها دارای تنوع گسترده ای اعم از شلوار جین، راسته، بگی، دم پا گشاد و… هستند. همچنین جنس ساخت انواع شلوار از پارچه های نخی، جین، کتان و… میباشد.

شال و روسری

یکی از متداول ترین اکسسوریهای بانوان در کشورهای اسلامی، شال و روسری است که میتواند یک تیپ و استایل عادی را به استایلی شیک و جذاب بدل نماید. آنها درهمه فصول پوشیده میشوند منتها در فصلهای گرم و تابستان از شالهای جنس حریر، ابریشم و نخ و… و برای زمستان و فصل سرد از شال های کاموایی و پشمی و… استفاده می شود. معمولا شال و روسری در انواع رنگ ها و با طرح و نقشهای مختلف تولید میگردند .

محصولات پوشاک زنانه کدامند؟

پوشاک زنانه به لحاظ تنوع بسیار غنی تر از پوشاک مردانه هستند و این موضوع شاید بخاطر اهمیت زیادی باشد که زنان به زیبایی و تیپ و استایل خود میدهند. از اینرو تولیدکنندگان و برندهای مختلف، همواره توجه ویژه ای به زنان داشته و در تولید پوشاک متنوع مختص زنان پیشرو بوده اند.

همچنین انواع لباسهای زنانه بر اساس ساختار بدن، مکان ها و برخی موقعیت ها به انواع مختلفی اعم از لباس رسمی زنانه، لباس سایز بزرگ زنانه، لباس اسپرت زنانه، لباس تابستانی زنانه، لباس حجاب زنانه و… تقسیم می شوند. لذا هر زنی می تواند لباسی متناسب با اندام و محل استفاده خود انتخاب کند. با اینحال برخی از محصولات پوشاک زنانه بسیار بیشتر از باقی آنها مورد استفاده و توجه قرار می گیرند که ما در جهت آشنایی با پوشاک زنانه به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

قیمت پوشاک زنانه چگونه تعیین می شود؟

قیمت پوشاک زنانه بسته به برند، پارچه، سایز بدن و کیفیت دوخت آن متفاوت است. در واقع جنس پارچه ساخت آن در کنار طراحی و کیفیت دوخت پوشاک زنانه به عنوان مهمترین عوامل تعیین قیمت پوشاک زنانه شناخته می شوند. اصولا برندهای لباس زنانه، تنوع قیمتی خود را کاملا گسترده نگه می دارند تا برای هر بودجه ای قدرت خرید ایجاد کنند.

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.