جستجو
Close this search box.

استایل کژوال

کژوال سبکی است که سعی میکند با تمام ویژگی هایش بر اصالت خود پافشاری کند. اما با اینحال استایل کژوال (Casual) همیشه یک سبک لباس راحت و همه کاره میباشد و برای هر مناسبتی مناسب است. در عین حال یکی از ویژگی های جدایی ناپذیر این سبک، میل به ترکیب میباشد. به همین دلیل فردی که لباس های این سبک را ترجیح میدهد، همیشه شیک به نظر میرسد. حتی قابل توجه اینکه این سبک برای همه مناسب است. هیچ محدودیت سنی، جنسیتی یا وزنی هم برای ایجاد استایل کژوال وجود ندارد. در واقع سبک کژوال نوعی بوم سفید است که میتوانید هر آنچه را که میخواهید روی آن خلق کنید.
استایل کژوال (Casual)

 استایل کژوال casual style

استایل کژوال (Casual) سبکی است که میتواند فاصله بین لباس های غیر رسمی و لباسهای رسمی را پر کند و به آن سبک و استایل راحتی هم گفته میشود.بر خلاف استایل رسمی، سبک و استایل کژوال (Casual) اساسا بر اساس چیزهایی میباشد که تماما به لباس مربوط نیستند. این استایل برای همه مجالس غیر رسمی، به استثنای برخی جاها که قوانین لباس در آنها سخت گیرانه تر است، مناسب در نظر گرفته میشود. همچنین ممکن است برخی به اشتباه تصور کنند که لباسهای غیر رسمی برای این سبک معمول است، اما اینطور نیست. لباس ها باید از پارچه های با کیفیت و با تناسب خوب ساخته شوند. باید به ترکیب رنگ ها و ترکیب پارچه هایی با بافتهای مختلف در یک تصویر توجه کنید. نگاه آسان و کمی بی دقت و در عین حال هماهنگ، اغلب بسیار دشوارتر از ایجاد یک تصویر بر اساس ترکیبات کاملا تعریف شده میباشد.

استایل کژوال

ایده استایل کژوال (Casual) به دنبال اقدام زنان برای تغییر در پوشش و دوری از سبک لباسهای رسمی و مجلسی در دهه ۱۹۲۰ در آمریکا و اروپا ارائه شد. در آن زمان مثلا استفاده از شلوار برای خانم ها غیر ممکن بود اما امروز شلوار اعم از جین یا کتان به بخش مهمی از استایل کژوال تبدیل شده است. همچنین از ویژگی های بارز استایل کژوال میتوان به این نکته اشاره کرد که میتوانید در عین حال که لباس راحتی به تن دارید، همگام با مد پیش بروید. همینطور امروز انواع استایل های کژوال زنانه را میتوان در دسته بندی های مختلفی اعم از استایل کژوال (Casual) روزمره، استایل کژوال مناسب محل کار، استایل کژوال مهمانی های خودمانی، استایل کژوال زنانه برای تفریح و… قرار داد.

استایل کژوال (Casual)

در استایل کژوال (Casual) میتوان از شلوار جین هم برای اهداف مختلف استفاده کرد. با این وجود زنی که سبک کژوال را ترجیح میدهد، کمد لباس خود را فقط با شلوار جین پر نمی کند. تعداد زیادی لباس با برشهای مختلف نیز بخشی تغییر ناپذیر از ظاهر روزمره دختران میباشد. ملاک اصلی برای دستیابی به چنین استایلی باید راحتی باشد. اصولا لباس های استایل کژوال به عنوان یک قائده، گشاد و کمی برش دار هستند و بر سطح کمر تاکید دارند. به علاوه اقلام کمد لباسی که لباس های آن از پارچه های طبیعی ساخته شده اند، از همه طرفداران این سبک استایل استقبال میکنند. تاپ، پیراهن، شلوار و… باید راحت باشند و حرکت را محدود نکنند. شلوار و تاپ آستین سه ربع نیز بسیار مفید است. به علاوه کفش ها میتوانند هر چیزی اعم از صندل، کفش راحتی، چکمه، کفش ورزشی، کفش کتانی و… باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.