جستجو
Close this search box.

معرفی انواع کت زنانه و دخترانه

کت یکی از پرطرفدارترین محصولات لباسی است که ترکیبات زنانه را تکمیل می کند. محصولاتی که با رنگ ها و طرح های مختلف عرضه می گردد و بیشتر در فصل بهار و پاییز از آنها استفاده می شود. لذا از آنجائیکه خانم ها عاشق استفاده از قطعات مکمل در ترکیب هستند، کت ها به راحتی می توانند ترکیب های شیک و منحصر به فرد ایجاد کنند. این محصولات با دقت زیادی طراحی و ساخته شده اند تا در هر محیطی چشم نواز باشند. از اینرو آنها یکی از پرطرفدارترین محصولات برای خانم هایی هستند که می خواهند مظهر ظرافت باشند. و اینکه کت ها به عنوان لمسی موثر برای ترکیب های دلخواه شناخته شده و در این خصوص خودنمایی می کنند. بر این اساس ما قصد داریم تا با معرفی انواع کت های زنانه، نحوه نگهداری و شست و شوی آن، به این دست از محصولات پرطرفدار بپردازیم.

Previous slide
Next slide

انواع کت زنانه شیک

مدل های کت از تنوع بالایی برخوردار هستند که همین سبب می شود تا بتوانید متناسب با سبک و استایل خود از میان آنها انتخاب کنید. در مجموعه کت های زنانه، زنانگی با استایل مردانه هماهنگی دارد و شما را تحت رهبری برندهای معروف دنیا یا طرح و مدل های شیک و مطرح بومی و داخلی، مثل آنچه در فروشگاه نگار ندایی عرضه می گردد، ملاقات می کند. لذا شما می توانید کت های زنانه متشکل از سبک ها، طرح ها و مدل های مختلف با مزیت های قیمتی مناسب داشته باشید. مجموعه مدل های کت شامل گزینه های رنگی زیادی است، با برش های یقه های مختلف، الگوهای متعدد و جزئیات گلدوزی که می تواند استایل شما را به شکلی خاص و منحصر به فرد منعکس نماید.

با اینحال اگر بخواهیم انواع کت زنانه را معرفی کنیم، آنها بر اساس طرح و مدل یقه اعم از یقه انگلیسی، یقه بلیزری، یقه هفت، یقه آرشال، یقه دیپلمات، یقه آمریکایی و… و به لحاظ جنس پارچه اعم از چرمی، جین، کتان، کرپ، لینن، گاباردین، پشمی و… و به لحاظ طرح و مدل اعم از کت یقه بلیزر چهاردکمه، کت لینن راه راه، کت پشمی جناغی، پالتو کتی و… می باشند. همچنین می توان آنها را بر اساس فصول مورد استفاده در دسته بندی کت های کالکشن بهار و تابستان یا کت های کالکشن پاییز و زمستان قرار داد. کت های کالکشن بهار و تابستان معمولا از جنس پارچه های نخی و نازک و کت های کالکشن پاییز و زمستان از جنس پارچه های ضخیم و گرم تهیه می شوند. برخی از مدل کت های زنانه ترند امسال عبارتند از:

کت های بلیزر زنانه

مدل های کت بلیزر که با استایل همیشگی و نمادین خود متمایز هستند، از جمله ترندهای امسال هستند. لذا با استفاده از آنها می توانید ظاهری عالی که خواست همه زنان شیک پوش است به دست آورید. مدل کت های بلیزر از جنس کتان که بیشتر در بهار و تابستان مورد پسند قرار می گیرند، در زمستان جای خود را به مدل کت های بلیزر پارچه ای  ضخیم و کلاسیک می دهند. لذا می توانید با مدل کت های بلیزر ترکیب های مختلفی بسازید. از جمله این محصولات می توان به کت یقه بلیزر چهار دکمه، کت کرپ یقه بلیزر و… اشاره کرد.

کت های جین زنانه

مدل های کت جین با رنگ های متنوع و بافت لطیف، لهجه ای شیک به استایل شما می بخشند. در واقع مدل های کت جین ترکیبات شما را غنی می سازند و گزینه های راحت و شیک با برش های متفاوت دارند. مدل هایی که با جزئیات سنگ زنی، رنگ آمیزی و پردازش تزئین شده اند. با اینحال در حالی که ترکیب های خود را با کت های جین در رنگ ها و طرح ها یا برش های مختلف ایجاد می کنید، نمی توانید همزمان از ظرافت شلوار جین در ست با آن چشم پوشی کنید.

کت های چرم زنانه

کت های چرم جزو ترندهای تغییر ناپذیر دنیای مد هستند.‌ به خصوص در فصل پاییز و بهار که جزء لاینفک کمد لباس بانوان مد پوش می شوند. آنها علاوه بر سازگاری با بسیاری از سبک ها، با ترکیب های اسپرت هم سازگاری دارند و در صورت ترکیب شدن با اکسسوری ها به یک قطعه ایده آل برای استفاده روزانه یا شبانه تبدیل می شوند. با مدل های کت چرمی می توانید به ظاهری زنانه دست پیدا کنید. همینطور می توانید آنها را با شلوار لی، تی شرت، دامن های ماکسی و حتی شلوار ترکیب کنید.

نحوه نگهداری و شستشوی انواع کت زنانه

کت یکی از عناصر اصلی کمد لباس زنانه است. و تقریبا هر خانمی یک کت ساده در کمد لباس خود دارد. با اینحال هرچند کت های زنانه محبوب و پرطرفدار هستند، اما مراقبت و نگهداری از آنها ممکن است کمی دشوار باشد. چراکه لباس های بیرونی همچون کت به رویکرد خاصی برای مراقبت اعم از شستشو و خشک کردن یا نگهداری نیاز دارند. بر این اساس می توانید با توجه به راهنمایی هایی که در ادامه خواهیم کرد، مراقبت و نگهداری بهتری از کت های خود داشته باشید که عبارتند از:

انتخاب صحیح نوع شستشو

اولین قدم در فرآیند مراقبت از کت، انتخاب صحیح نوع شستشو است. قبل از شستشو باید اطلاعات روی برچسب محصول را مطالعه کنید. رعایت توصیه های سازنده در مورد مراقبت از کت بسیار مهم است. سازنده همیشه نوع مورد انتظار شستشو و خشک کردن را نشان می دهد.

انتخاب صحیح مواد شوینده

برای اینکه کت برای مدت طولانی به شما خدمت کند، باید مواد شوینده مناسب را برای شستن لباس های بیرونی انتخاب کنید. توجه به ترکیب پارچه ای که محصول از آن دوخته شده است مهم است. چراکه برخی از کت ها اصلا قابل شستشو نیستند. اما اگر کت از پارچه قابل شستشو ساخته شده است، بهتر است مواد شوینده مایع را انتخاب کنید. همچنین با توجه به اینکه ترکیبات زیادی برای شستن نوع خاصی از پارچه ها وجود دارد، لذا کت ها با پودر لباسشویی شسته نشوند.

فرآیند شستشوی کت

فرآیند شستشوی هر یک از انواع کت به ۲ شکل دستی یا با ماشین لباسشویی انجام می پذیرد. در شستشوی دستی قبل از اینکه اقدام به شستشوی کت کنید، سطح آن را از آلودگی های کوچک تمیز کنید. برای اینکار می توانید از یک برس نرم یا پارچه خشک استفاده کنید. اما اگر این کار کافی نبود و کت خیلی کثیف است، باید آن را کاملا بشویید. تقریبا تمام محصولات ترمه و پشم مشمول شستشوی دستی هستند. همچنین نباید آنها را در آب دمای بالای ۳۰ درجه سانتیگراد بشویید. برای شستشو می توانید کت را به مدت ۲۰ الی ۴۰ دقیقه در یک ظرف با حل کردن مواد شوینده در آن بخیسانید و سپس با دست بشویید. همینطور کت هایی که از مواد ظریف ساخته شده اند را نباید مالش دهید یا بسابید. به علاوه لکه های سخت را قبل از شستشو می توانید با یک لکه بردار مخصوص پاک کنید.
و اما در فرآیند شستشوی با ماشین لباسشویی، تقریبا تمام کت های مدرن و جدید را می توانید در ماشین لباسشویی بشویید. منتها برای انجام این کار، از ظریف ترین حالت شستشو با حداقل تعداد دور در طول چرخه چرخش استفاده کنید. در این روش نیز می توانید قبل از شستشو با مواد مخصوص لکه گیری کنید. همچنین اگر محصول دارای عناصر تزئینی است که روی کت چسبانده شده است، بهتر است از شستشوی دستی استفاده کنید. زیرا ممکن است هنگام شستشو در درام بیفتد. همینطور همیشه از دمای زیر ۳۰ درجه سانتیگراد استفاده کنید. کت های جیر و چرم را نمی توان با دست یا در ماشین لباسشویی شست. چنین محصولاتی باید خشکشویی شوند.

مشتریان عزیز

سفارشات محدوده داخل شهر تهران که تا پایان 25 اسفند ثبت شوند تا روز 28 اسفند ارسال خواهند شد. 
سفارشات شهر های دیگر و اطراف تهران که تا پایان 23 اسفند ثبت شوند، قبل از تعطیلات تحویل به پست پیشتاز خواهند شد.

توجه فرمایید:
سفارشات ثبت شده بعد از تاریخ های نوشته شده ، بعد از تعطیلات ( 14 فروردین) بسته بندی و ارسال خواهند شد.