جستجو
Close this search box.

پیراهن ساحلی خالدار Roya ( مشکی )

جنس : نخی ،فوق العاده خنک و سبک و راحت

قد از کنار گردن تا پایین لبه حدودا ۱۱۰
آبرفت دارد ( حدودا ۵ درصد )

کاملا فری سایز مناسب ۳۴ تا ۵۴

جهت مشاهده تنخور این محصول لطفا به واتس اپ پیام دهید.
(۰۹۰۲۵۳۵۷۵۹۸)

 

۵۹۰,۰۰۰ تومان

موجود

توضیحات

شما بانوان محترم و دوستداشتنی اگر طرفدار سبک لباس های پیراهنی هستید، در این فصل از سال به شما پیشنهاد میدهم که حداقل یک پیراهن ساحلی در کمد خود داشته باشید که بسیار کارآمد خواهد بود و برای مهمانی های خانوادگی یا دورهمی های دوستانه استفاده بسیاری از آن خواهید کرد. پیراهن ساحلی خالدار طرح Roya  همان چیزی است که شما نیاز دارید. تمامی قابلیت های یک پیراهن زنانه خاص را میتوانید در طرح Roya بیابید و از استفاده آن لذت کافی را ببرید.

از مزیت های استفاده پیراهن ساحلی خالدار طرح roya پارچه بسیار سبک و خنک، قواره متناسب با سلیقه اکثر خانوم ها، قد تقریبا بلند است. پارچه بکار رفته در تولید پیراهن ساحلی خالدار طرح roya  یکی از مرغوب ترین اجناس موجود در بازار است که آن را با عنوان پارچه هاوایی دو رو هم میشناسند و یک پارچه نخی فوق العاده خنک و مقاوم بدون رنگ دهی است و مانند تمامی پارچه های نخی مقدار کمی آبرفت دارد.

پیراهن ساحلی خالدار roya فری سایز است و از سایز 34 تا 54 برای تمامی افراد قابل استفاده میباشد و این مزیت باعث میشود تا کسانی که لباس های راحتی و گشاد دوستدارند یا خودشان کمی اضافه وزن دارند این محصول را استفاده کنند، تقریبا برای تمامی سبک ها و سلیقه ها یک راه حل در نظر گرفته ایم تا اکثر افراد بتوانند از خرید این پیراهن ساحلی زیبا بهره مند شوند.

قد پیراهن ساحلی خالدار طرح roya  قدی مناسب دارد و با اندازه 110 سانتی متر از سرشانه تا پایین کار، تقدیم نگاه زیبای شما میشود. برای زیبایی بیشتر میتوانید با استفاده از کلاه های لبه دار و صندل های تابستانی به استایل خودتان یک زیبایی کم نظیر هدیه دهید و دیگران از استایل شما تعریف به عمل آورند. پس با ارائه این محصول یک تابستان خنک بر خلاف گرمای آن را به شما تقدیم میکنیم.

 

 

Please select listing to show.
فری سایز
قد 110~ (5درصد آبرفت)
مناسب ۳۴ تا ۵۴
تصویر راهنمای سایز

مشتری گرامی لطفا به حروف سایز یا اعداد نوشه شده در صفحه اکتفا نکنید و حتما خودتان هم اندازه گیری کنید.

برای اندازه گیری از متر و نه خطکش با واحد سانتی متر استفاده کنید. اندازه ها را فیت بدن و دقیق گرفته و از گذاشتن فاصله میان متر و بدن خودداری کنید.

میزان کشش متر به مقداری باشد که نه شل باشد و بیفتد و نه سفت و تنگ باشد.

اندازه های گرفته شده را با جدول سایز مقایسه کنید. میزان تفاوت اندازه های شما با جدول سایز میزان آزادی کار روی بدن شماست.

(( برای نتیجه گیری بهتر حتما از شخص دیگری بخواهید که اندازه گیری را برایتان انجام دهد ))

شماره 1دور سینه

 متر از برجسته ترین قسمت عبور کند.

شماره 2 دور کمر

 گود ترین قسمت کمر که حدودا در ناحیه آرنج است.

شماره 3 دور باسن

دور بزرگترین قسمت باسن یا به اصطلاح باسن بزرگ

شماره 4 دور بازو

تصویر راهنمای سایز
تصویر راهنمای سایز

قد لباس : (( متر را روی سرشانه در نزدیک ترین ناحیه به گردن بگذارید و سعی کنید تا از روی سینه عبور کند ))

قد شلوار و دامن : (( از پهلوی بدن و گودی کمر که حدودا در نایحه آرنج است سر سانتی متر را گذاشته و تا پایین قد را اندازه بزنید )) 

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.