جستجو
Close this search box.

پیراهن ساحلی خالدار Roya ( سفید )

جنس : نخی ،فوق العاده خنک و سبک و راحت
(تنخور رنگ سفید مقداری سایه می اندازد)

قد از کنار گردن تا پایین لبه حدودا ۱۱۰
آبرفت دارد ( حدودا ۵ درصد )

کاملا فری سایز مناسب ۳۴ تا ۵۴

جهت مشاهده تنخور این محصول لطفا به واتس اپ پیام دهید.
(۰۹۰۲۵۳۵۷۵۹۸)

 

۵۹۰,۰۰۰ تومان

موجود

توضیحات

پیراهن های ساحلی از دسته پیراهن های تابستانی به شمار میرود و جنس بسیار خنک و نازکی دارند که سبب محبوبیت این دسته از پیراهن ها برای خانم های جوان شده است. جنس پارچه پیراهن های ساحلی از نخ خالص به وجود می آید و حالت کشسانی ندارد، اما تبادل هوا در آن سبب شده تا در فصول گرم سال کاربرد بسزایی داشته باشد.

پیراهن های ساحلی برخلاف نامشان تنها در ساحل استفاده نمیشوند، بلکه در مجالس و مهمانی های خودمانی، دورهمی های دوستانه بسیار استفاده میشود. پیراهن ساحلی خالدار طرح roya  یک پیراهن بسیار جذاب با یک طرح خالدار با توپ های ریز بر روی سطح پارچه میباشد که در چندین رنگ متنوع به تولید میرسد، چرا که یکی از علل جذابیت آن همین تنوع رنگی آن میباشد که تقریبا میتوان گفت برای هر سبک و سلیقه ای یک رنگ در نظر گرفته شده است.

از جذاب ترین رنگ های پیراهن ساحلی خالدار طرح ROYA رنگ سفید را میتوان نام برد که با تلفیق خال های ریز مشکی  میتواند جذابیت بسیاری را در آن در استایل شما به وجود بیاورد. از عمده مزیت های پیراهن خالدار طرح roya میتوان به فری سایز بودن آن اشاره کرد، بخاطر کمر کشی که دارد در حقیقت تا سایز 54 قابل استفاده میباشد و این یعنی خانوم های دارای اضافه وزن میتوانند با خیالی راحت به استفاده از این محصول منحصر به فرد بپردازند.

پیراهن ساحلی خالدار طرح roya با استفاده  از پارچه نخی 100% دوخته میشود که پارچه های نخی علارغم خنک بودن و سبکی بیش از حد خود، تقریبا 5 درصد آب رفت دارند که با قواره استانداردی که ما برای تولید پیراهن ساحلی خالدار در نظر گرفته ایم مطمئن میگوییم که مشکلی برای شما به وجود نخواهد آورد.

از دیگر رنگ های پیراهن ساحلی خالدار طرح رویا میتوانیم به سرخابی، سرمه ای، قرمز، ببنفش، مشکی، زرشکی، سبز اشاره کنیم که هر کدام جذابیت منحصر به فرد خود را دارند.

Please select listing to show.
فری سایز
قد 110~ (5درصد آبرفت)
مناسب ۳۴ تا ۵۴
تصویر راهنمای سایز

مشتری گرامی لطفا به حروف سایز یا اعداد نوشه شده در صفحه اکتفا نکنید و حتما خودتان هم اندازه گیری کنید.

برای اندازه گیری از متر و نه خطکش با واحد سانتی متر استفاده کنید. اندازه ها را فیت بدن و دقیق گرفته و از گذاشتن فاصله میان متر و بدن خودداری کنید.

میزان کشش متر به مقداری باشد که نه شل باشد و بیفتد و نه سفت و تنگ باشد.

اندازه های گرفته شده را با جدول سایز مقایسه کنید. میزان تفاوت اندازه های شما با جدول سایز میزان آزادی کار روی بدن شماست.

(( برای نتیجه گیری بهتر حتما از شخص دیگری بخواهید که اندازه گیری را برایتان انجام دهد ))

شماره 1دور سینه

 متر از برجسته ترین قسمت عبور کند.

شماره 2 دور کمر

 گود ترین قسمت کمر که حدودا در ناحیه آرنج است.

شماره 3 دور باسن

دور بزرگترین قسمت باسن یا به اصطلاح باسن بزرگ

شماره 4 دور بازو

تصویر راهنمای سایز
تصویر راهنمای سایز

قد لباس : (( متر را روی سرشانه در نزدیک ترین ناحیه به گردن بگذارید و سعی کنید تا از روی سینه عبور کند ))

قد شلوار و دامن : (( از پهلوی بدن و گودی کمر که حدودا در نایحه آرنج است سر سانتی متر را گذاشته و تا پایین قد را اندازه بزنید )) 

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.