جستجو
Close this search box.

مانتو Melanie ( توناژ طوسی )

جنس : ژاکارد نخ (بسیار سبک و خنک مناسب بهار و تابستان)
جنس اینکار اصلا ضخیم و سنگین نیست
لایی نشده
مدل آزاد و فون
آستین کیمونو

فری سایز
دور سینه مانتو :116 سانتی متر
دور باسن مانتو :124 سانتی متر
قد : 80

رنگ کار طوسی خیلی ملایم است با خطهای آبی روشن
برای دیدن رنگ دقیق به پیج اینستاگرام مراجعه کنید

قیمت اصلی ۵۹۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۵۰,۰۰۰ تومان است.

ناموجود

توضیحات

مانتوها از ملزومات لباس های بیرونی و مختص استفاده توسط خانم ها طراحی شده اند. همچنین این محصولات بسیار مناسب خانم هایی است که می خواهند به همان اندازه که در خانه راحت هستند، حتی در بیرون نیز راحت باشند. اصولا انتخاب مانتو شیک برای خانم ها از اهمیت استراتژیک و بصری برخوردار است. چراکه خانم ها به دنبال مانتویی هستند که بتواند علاوه بر ظرافت و زیبایی در تن راحت باشد و به تیپ و استایل مورد نظر آنها نیز بیاید. از جمله این مانتوهای راحت و فری سایز که بسیار شیک و زیبا نیز هست و طرح و مدل جذاب و ظریفی هم دارد، مانتو Melanie (توناژ طوسی) می باشد که می تواند براحتی انعکاس دهنده تیپ و استایل های خاص بانوان باشد.

با اینحال امروز پیروی از مد بسیار رایج شده است. خانم ها سعی می کنند محصولاتی را که می خرند با مد تطبیق دهند. اما هر مانتویی برای هر تیپ و اندامی مناسب نیست. لذا از آنجائیکه مانتو به عنوان پوشش حجاب استفاده می شود و یک پوشاک ضروری نیز هست، بنابراین خانم ها باید در انتخاب مانتو مد را فراموش کنند و مانتویی که مناسب خودشان است بخرند.مانتو Melanie (توناژ طوسی) نیز شاید از مانتوهای مد نباشد اما به واسطه طرح و مدل شیک و جذابی که دارد و همینطور ابعاد فری سایز خود می تواند با تیپ و استایل های بسیاری از بانوان سازگار باشد و در تن آنها در ترکیب با لباس های ديگر بدرخشد.

مشخصات مانتو Melanie (توناژ طوسی)

مانتو Melanie (توناژ طوسی) یک محصول بسیار سبک و خنک مناسب بهار و تابستان از جنس ژاکارد نخ است. این مانتو بر خلاف تصوری که از مشاهده بصری آن می شود، اصلا ضخیم و سنگین نیست. طراحی ساختار آن به صورت آستین کیمونو و مدل آزاد و فون است. همچنین لایی نشده است و در ابعاد فری سایز با قد ۸۰ سانتیمتر تولید می گردد. به علاوه رنگ مانتو Melanie (توناژ طوسی)، طوسی خیلی ملایم با خط های آبی روشن است. رنگ طوسی از دسته رنگ های خنثی است که با غالب رنگ بندی های لباس ست می شود. اما در ست با رنگ های قرمز و زرشکی یا زرد و آبی تیره و… به ترکیب و استایل زیبایی دست خواهید یافت.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانتو Melanie ( توناژ طوسی )”
Please select listing to show.
فری سایز
۸۰ سانتی متر
دور سینه مانتو :116 سانتی متر دور باسن مانتو :124 سانتی متر
تصویر راهنمای سایز

مشتری گرامی لطفا به حروف سایز یا اعداد نوشه شده در صفحه اکتفا نکنید و حتما خودتان هم اندازه گیری کنید.

برای اندازه گیری از متر و نه خطکش با واحد سانتی متر استفاده کنید. اندازه ها را فیت بدن و دقیق گرفته و از گذاشتن فاصله میان متر و بدن خودداری کنید.

میزان کشش متر به مقداری باشد که نه شل باشد و بیفتد و نه سفت و تنگ باشد.

اندازه های گرفته شده را با جدول سایز مقایسه کنید. میزان تفاوت اندازه های شما با جدول سایز میزان آزادی کار روی بدن شماست.

(( برای نتیجه گیری بهتر حتما از شخص دیگری بخواهید که اندازه گیری را برایتان انجام دهد ))

شماره 1دور سینه

 متر از برجسته ترین قسمت عبور کند.

شماره 2 دور کمر

 گود ترین قسمت کمر که حدودا در ناحیه آرنج است.

شماره 3 دور باسن

دور بزرگترین قسمت باسن یا به اصطلاح باسن بزرگ

شماره 4 دور بازو

تصویر راهنمای سایز
تصویر راهنمای سایز

قد لباس : (( متر را روی سرشانه در نزدیک ترین ناحیه به گردن بگذارید و سعی کنید تا از روی سینه عبور کند ))

قد شلوار و دامن : (( از پهلوی بدن و گودی کمر که حدودا در نایحه آرنج است سر سانتی متر را گذاشته و تا پایین قد را اندازه بزنید )) 

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.