جستجو
Close this search box.

مانتو کتی جانان

پارچه بخارادوزی هندی درجه یک

رنگ زمینه کرم نچرال

فری سایز

( توجه : اندازه دور سینه و دور باسن با در نظر گرفتن رویهمگرد جلو لباس نوشته شده است به همین دلیل این لباس در حالت جلو باز ازادی بیشتری دارد)

برای دیدن راهنمای سایز به صفحه راهنمای سایز محصول مراجعه کنید.

۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

توضیحات

مانتو زنانه از عناصر ضروری و اصلی کمد لباس بانوان میباشد. بخصوص در کشورهای اسلامی که به عنوان پوششی برای حجاب استفاده میشود. مانتو های زنانه همچنین میتوانند ظرافت و زیبایی را برای صاحبان خود به ارمغان آورند. امروزه مدل های بسیار متنوعی از مانتوهای زنانه اعم از مانتو کوتاه، مانتو بلند، مانتو جلوباز و مانتو جلوبسته با جنس پارچه های مختلف به فروش میرسد که کافی میباشد ویژگی های آنها را بررسی کرده و متناسب با استایل خود دست به انتخاب بزنید. از جمله این مانتوهای شیک و جذاب که میتواند در ظاهر و استایل شما زیبایی چشم نوازی ایجاد کند، مانتو کتی جانان میباشد. در واقع این مانتو یک محصول فاخر است که جذابیت های دوخت و طراحی آن به راحتی میتواند استایل شما را خاص و متمایز نشان دهد.

مشخصات مانتو کتی جانان

جنس پارچه مانتو کتی جانان از پارچه درجه یک است که نوعی پارچه بافته شده بر روی ماشین بافندگی میباشد. ماشینی که توسط صنعتگر نساجی فرانسوی ژوزف ماری ژاکارد در سال ۱۸۰۴ اختراع شد. از اینرو پارچه های بافته شده با این نوع بافندگی دارای طرح و نقش هایی هستند که مستقیما بر روی پارچه بافته میشود و چاپی نیست. لذا به لحاظ ظاهر از آنجائیکه یک مانتو طرح دار در بافت پارچه خود میباشد، بسیار ظریف و زیبا میباشد. ضمن اینکه دوام و ثبات بالایی دارد و جنس پارچه اش مقاوم در برابر چروک است و خاصیت ارتجاعی هم دارد.

همچنین مانتو کتی جانان به صورت لمینیت شده است که آن را دارای خاصیت ضد آب و رطوب میکند. ابعاد این مانتو کتی بسیار زیبا به صورتی است تا به عنوان  فری سایز نیز بتوان از آن استفاده کرد. و اما خانم ها میتوانند مانتو کتی جانان را که کمی حالت سنتی و هنری هم دارد، برای استفاده در مهمانی ها و مجالس استفاده کنند و به استایل مورد نظر خود دست یابند.

توضیحات تکمیلی

سایز

فری سایز

قد

77cm

Please select listing to show.
فری سایز
قد : 77~
دور سینه : 120~ دور باسن : 125~ دور بازو : 40~
تصویر راهنمای سایز

مشتری گرامی لطفا به حروف سایز یا اعداد نوشه شده در صفحه اکتفا نکنید و حتما خودتان هم اندازه گیری کنید.

برای اندازه گیری از متر و نه خطکش با واحد سانتی متر استفاده کنید. اندازه ها را فیت بدن و دقیق گرفته و از گذاشتن فاصله میان متر و بدن خودداری کنید.

میزان کشش متر به مقداری باشد که نه شل باشد و بیفتد و نه سفت و تنگ باشد.

اندازه های گرفته شده را با جدول سایز مقایسه کنید. میزان تفاوت اندازه های شما با جدول سایز میزان آزادی کار روی بدن شماست.

(( برای نتیجه گیری بهتر حتما از شخص دیگری بخواهید که اندازه گیری را برایتان انجام دهد ))

شماره 1دور سینه

 متر از برجسته ترین قسمت عبور کند.

شماره 2 دور کمر

 گود ترین قسمت کمر که حدودا در ناحیه آرنج است.

شماره 3 دور باسن

دور بزرگترین قسمت باسن یا به اصطلاح باسن بزرگ

شماره 4 دور بازو

تصویر راهنمای سایز
تصویر راهنمای سایز

قد لباس : (( متر را روی سرشانه در نزدیک ترین ناحیه به گردن بگذارید و سعی کنید تا از روی سینه عبور کند ))

قد شلوار و دامن : (( از پهلوی بدن و گودی کمر که حدودا در نایحه آرنج است سر سانتی متر را گذاشته و تا پایین قد را اندازه بزنید )) 

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.