جستجو
Close this search box.

شال خالدار night‎‎

جنس : نخی

خنک و سبک
لیز و سُر نیست
ابعاد ۱۹۵ در۷۰

قیمت اصلی ۲۲۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۵۰,۰۰۰ تومان است.

ناموجود

توضیحات

شال یک اکسسوری بسیار مهم برای يک خانم با پوشش حجاب میباشد. لذا هر خانمی در کمد لباس خود چند مدل از آن را دارد. آنها از قطعات ضروری پوشش حجاب و راهی برای شیک جلوه دادن ساده ترین ترکیب ها و استایل ها هستند. همچنین آنها با توجه به اهداف استفاده، نیازهای زنان را برآورده میکنند و برای انتخاب آنها نیز بايد بدانید که میخواهید آن را در چه فصلی و برای ترکیب با چه لباس و استایلی مورد استفاده قرار دهید. این محصولات دارای تنوع رنگ و طرح و جنس ساخت هستند و به شما امکان انتخاب متناسب با سلیقه و نیازتان را میدهند. مثلا اگر به دنبال یک شال ساده هستید تا تیپ و استایل مینیمال و شیکی برای فعالیت های روزمره داشته باشید، شال های ساده همچون شال خالدار night‎‎ یک انتخاب فوق العاده ایده آل و کاربردی خواهد بود.

مشخصات شال خالدار night‎‎

شال خالدار night‎‎ یک شال خنک بهار و تابستانه از جنس پارچه نخی میباشد که جنس پارچه ای سبک و ساده بافت و البته خنک دارد. این‌جنس پارچه به جهت اینکه از نخ پنبه یا در ترکیب با آن تولید میشود، تنفس پذیر بوده و باعث تعریق نمی شود. از اینرو یکی از بهترین جنس پارچه ها برای پوشاک تابستانی از جمله شالهای کالکشن بهار و تابستان میباشد. همچنین وقتی شال های نخی را به سر میکنید، اصطکاک خوبی ایجاد میکنند و سر و لیز نیستند.

به علاوه این شال نخی از طیف رنگی پرطرفدار در دنیای مد و لباس، یعنی رنگ مشکی برخوردار میباشد و براحتی با غالب رنگ ها ست میشود. یکی از چیزهایی که باید در ترکیب این محصول شال با سایر لباسهای خود در نظر داشته باشید این است که در زمینه آن دایره های کوچک سفید رنگ وجود دارد، این شال با رنگ بندی هایی ست شود که استایل شما حالت سرد و بی روح به خود نگیرد و شاد و سرزنده باشد. برای این ‌منظور میتوانید شال خالدار night‎‎ را با لباس هایی از طیف رنگهای سیاه و سفید یا شکلاتی و همینطور رنگ های پاستلی و… ست کنید و به استایلی جذاب و چشم نواز دست پیدا کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شال خالدار night‎‎”
Please select listing to show.
هیچ داده ای یافت نشد
تصویر راهنمای سایز

مشتری گرامی لطفا به حروف سایز یا اعداد نوشه شده در صفحه اکتفا نکنید و حتما خودتان هم اندازه گیری کنید.

برای اندازه گیری از متر و نه خطکش با واحد سانتی متر استفاده کنید. اندازه ها را فیت بدن و دقیق گرفته و از گذاشتن فاصله میان متر و بدن خودداری کنید.

میزان کشش متر به مقداری باشد که نه شل باشد و بیفتد و نه سفت و تنگ باشد.

اندازه های گرفته شده را با جدول سایز مقایسه کنید. میزان تفاوت اندازه های شما با جدول سایز میزان آزادی کار روی بدن شماست.

(( برای نتیجه گیری بهتر حتما از شخص دیگری بخواهید که اندازه گیری را برایتان انجام دهد ))

شماره 1دور سینه

 متر از برجسته ترین قسمت عبور کند.

شماره 2 دور کمر

 گود ترین قسمت کمر که حدودا در ناحیه آرنج است.

شماره 3 دور باسن

دور بزرگترین قسمت باسن یا به اصطلاح باسن بزرگ

شماره 4 دور بازو

تصویر راهنمای سایز
تصویر راهنمای سایز

قد لباس : (( متر را روی سرشانه در نزدیک ترین ناحیه به گردن بگذارید و سعی کنید تا از روی سینه عبور کند ))

قد شلوار و دامن : (( از پهلوی بدن و گودی کمر که حدودا در نایحه آرنج است سر سانتی متر را گذاشته و تا پایین قد را اندازه بزنید )) 

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.