جستجو
Close this search box.

شال خالدار سبز‎‎

(3 بررسی مشتری)

جنس : نخی

خنک و سبک
لیز و سُر نیست
مناسب بهار و تابستان
ابعاد ۱۹۵ در ۷۰

قیمت اصلی ۲۲۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۰۲,۵۰۰ تومان است.

ناموجود

توضیحات

شال ها یکی از بزرگترین عناصر ظرافت زنانه هستند که با استفاده از آنها براحتی می توانید ظاهر و استایل خود را به اوج برسانید. آنها علاوه بر اینکه بجای روسری به عنوان پوشش حجاب کاربرد دارند و به عنوان یک تکمیل کننده در ترکیب با لباس های دیگر استفاده می شوند، در مدل های مناسب بهار و تابستان خود می توانند از سر و گردن در مقابل تابش نور خورشید و در مدل های مناسب پاییز و زمستان از سرما محافظت کنند.

لذا از لازمه های یک شال برای استفاده در فصول گرم و معتدل این است که از جنس پارچه های خنک تهیه شده باشد تا باعث تعریق نگردند. در این خصوص می توان از شال های نخی همچون شال خالدار سبز‎‎ استفاده کرد که به واسطه جنس نخی پارچه اش، بسیار سبک و خنک است و می تواند تجربه استفاده راحتی را برای فصول گرم فراهم آورد.

مشخصات شال خالدار سبز‎‎

شال خالدار سبز‎‎ از جنس پارچه نخی است که پارچه ای تنفس پذیر است و این به جریان آزاد عبور هوا کمک می کند. لذا همیشه خنک می ماند و باعث تعریق نمی گردد. به علاوه خصوصیت دیگر شال های نخی که جنس پارچه انها از الیاف طبیعی تولید می شود در این است که سر و لیز نیستند و بر روی سر بخوبی می ایستند.

طرح و رنگ بندی شال خالدار سبز‎‎ نیز به صورت خال های سفید رنگ ریز در زمینه ای از طیف رنگ سبز است. رنگ سبز طبعی سرد دارد که اگر آن را با رنگ های گرم ست کنید، به ترکیب و استایل فوق العاده ای دست پیدا می کنید. همچنین خانم هایی که رنگ پوست آنها سبزه یا سبزه مایل به گندمی است که اساسا دارای چهره های گرمی هستند،شال خالدار سبز‎‎ در استایل آنها خودنمایی خواهد کرد. شال خالدار سبز در ابعاد ۱۹۵ در ۷۰ سانتیمتر قابل تهیه و سفارش است.

3 دیدگاه برای شال خالدار سبز‎‎

  1. mjb10

    بسیار قشنگ بود

  2. مينو كاظم زاده

    بسيار زيبا

  3. مينو كاظم زاده

    سبك وزيبا

دیدگاه خود را بنویسید
Please select listing to show.
هیچ داده ای یافت نشد
تصویر راهنمای سایز

مشتری گرامی لطفا به حروف سایز یا اعداد نوشه شده در صفحه اکتفا نکنید و حتما خودتان هم اندازه گیری کنید.

برای اندازه گیری از متر و نه خطکش با واحد سانتی متر استفاده کنید. اندازه ها را فیت بدن و دقیق گرفته و از گذاشتن فاصله میان متر و بدن خودداری کنید.

میزان کشش متر به مقداری باشد که نه شل باشد و بیفتد و نه سفت و تنگ باشد.

اندازه های گرفته شده را با جدول سایز مقایسه کنید. میزان تفاوت اندازه های شما با جدول سایز میزان آزادی کار روی بدن شماست.

(( برای نتیجه گیری بهتر حتما از شخص دیگری بخواهید که اندازه گیری را برایتان انجام دهد ))

شماره 1دور سینه

 متر از برجسته ترین قسمت عبور کند.

شماره 2 دور کمر

 گود ترین قسمت کمر که حدودا در ناحیه آرنج است.

شماره 3 دور باسن

دور بزرگترین قسمت باسن یا به اصطلاح باسن بزرگ

شماره 4 دور بازو

تصویر راهنمای سایز
تصویر راهنمای سایز

قد لباس : (( متر را روی سرشانه در نزدیک ترین ناحیه به گردن بگذارید و سعی کنید تا از روی سینه عبور کند ))

قد شلوار و دامن : (( از پهلوی بدن و گودی کمر که حدودا در نایحه آرنج است سر سانتی متر را گذاشته و تا پایین قد را اندازه بزنید )) 

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.