جستجو
Close this search box.

جین ذغالی midnight (نیم بگ)‎

فاق بلند
قد ~۱۱۰سانتی متر

قیمت اصلی ۶۹۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

توضیحات

شلوار جین ذغالی midnight سبکی شلوار جین است که برای تمامی سلیقه ها طراحی شده و مناسب برای بیشتر استایل ها میباشد.

شلوار جین ذغالی Midnight از دسته محبوب ترین شلوار های مجموعه نگار ندایی است که به دلیل طراحی خاص و جذابش، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. این شلوار جین با رنگ ذغالی تیره و مات، به آن یک ظاهر شیک و مدرن می‌بخشد. همچنین، مواد با کیفیت بالا و دوام بالایی که در ساخت این شلوار استفاده شده است، آن را به یک شلوار با کیفیت و قابل اعتماد تبدیل کرده است.

شلوار جین ذغالی Midnight با طراحی ساده و منحصر به فرد خود، به هر شخصی که آن را استفاده میکند یک استایل بی نظیر میبخشد. این شلوار می‌تواند به راحتی با هر نوع لباس و کفشی ترکیب میشود و برای استفاده در هر مناسبتی مناسب است. آیا می‌خواهید در یک مهمانی دوستانه شیک و جذاب به نظر برسید؟ یا شاید در یک روز عادی برای بیرون از منزل یک استایل ساده اما شیک میخواهید؟ شلوار جین ذغالی Midnight همواره به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین نسخه از تیپ و استایل خودتان را بسازید.

با انتخاب شلوار جین ذغالی Midnight، شما به راحتی می‌توانید اعتماد به نفستان را تا حد قابل توجهی افزایش دهید. این شلوار با الهام از جدیدترین متد های روز در صنعت مد و فشن، به شما امکان می‌دهد تا به روز باشید و در عین حال، استایل ساده و شیک خود را حفظ کنید.

بنابراین، اگر به دنبال یک شلوار جین ذغالی با طراحی جذاب اما ساده و کیفیت بالا هستید، شلوار جین ذغالی Midnight بهترین انتخاب برای شماست.

طراحی شلوار جین ذغالی Midnight

ما با افتخار شلوار جین ذغالی Midnight را به شما معرفی می‌کنیم. این شلوار جین با طراحی دقیق خود، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و با استایلی منحصر به فرد در هر موقعیتی حاضر شوید.

شلوار جین ذغالی Midnight با استفاده از بهترین مواد اولیه و کیفیت بالا ساخته شده است. این شلوار جین با دوام و مقاوم در برابر سایش و پارگی است و می‌تواند به عنوان یک شلوار برجسته در دسته‌بندی لباس‌های کژوال(روزانه) شما مطرح شود.

طراحی شلوار جین ذغالی Midnight به گونه‌ای است که با ظرافت بکار رفته در خود به شما امکان می‌دهد تا به راحتی با سایر لباس‌ها و اکسسوری‌ها استایل های متفاوتی برای خود در نظر بگیرید. ما به شما تضمین می‌دهیم که شلوار جین ذغالی Midnight با قیمت مناسب و کیفیت بالا، انتخابی عالی برای شما خواهد بود. با خرید این شلوار جین، شما به عنوان یک فرد با سلیقه و دارای استایل خاص جلوه داده میشوید.

شلوار جین ذغالی midnight یک شلوار محبوب و مدرن در میان محصولات نگار ندایی است که با رنگ تیره و طراحی ساده‌ای که در خود دارد به راحتی با بسیاری از لباس‌ها و سبک‌های مختلف ست شده و استایل بینظیری به شما میدهد.

توضیحات تکمیلی

سایز

سایز 30, سایز 31, سایز 32, سایز 33, سایز 34, سایز 29

Please select listing to show.
سایز 29 (مناسب سایز 34/36~)
قد : ۱۱۰~
دور کمر ۷1~ ، دور باسن 98~ (بزرگترین قسمت باسن) ، دور ران 58~
سایز 30 (مناسب سایز 38/40~)
قد : ۱۱۰~
دور کمر ۷4~ ، دور باسن 104~ (بزرگترین قسمت باسن) ، دور ران 60~
سایز 31 (مناسب سایز 40~)
قد : ۱۱۰~
دور کمر 78~ ، دور باسن 108~ (بزرگترین قسمت باسن) ، دور ران 62~
سایز 32 (مناسب سایز 42~)
قد : ۱۱۰~
دور کمر 81~ ، دور باسن 111~ (بزرگترین قسمت باسن) ، دور ران 64~
سایز 33 (مناسب سایز 44~)
قد : ۱۱۰~
دور کمر 85~ ، دور باسن 114~ (بزرگترین قسمت باسن) ، دور ران 66~
تصویر راهنمای سایز

مشتری گرامی لطفا به حروف سایز یا اعداد نوشه شده در صفحه اکتفا نکنید و حتما خودتان هم اندازه گیری کنید.

برای اندازه گیری از متر و نه خطکش با واحد سانتی متر استفاده کنید. اندازه ها را فیت بدن و دقیق گرفته و از گذاشتن فاصله میان متر و بدن خودداری کنید.

میزان کشش متر به مقداری باشد که نه شل باشد و بیفتد و نه سفت و تنگ باشد.

اندازه های گرفته شده را با جدول سایز مقایسه کنید. میزان تفاوت اندازه های شما با جدول سایز میزان آزادی کار روی بدن شماست.

(( برای نتیجه گیری بهتر حتما از شخص دیگری بخواهید که اندازه گیری را برایتان انجام دهد ))

شماره 1دور سینه

 متر از برجسته ترین قسمت عبور کند.

شماره 2 دور کمر

 گود ترین قسمت کمر که حدودا در ناحیه آرنج است.

شماره 3 دور باسن

دور بزرگترین قسمت باسن یا به اصطلاح باسن بزرگ

شماره 4 دور بازو

تصویر راهنمای سایز
تصویر راهنمای سایز

قد لباس : (( متر را روی سرشانه در نزدیک ترین ناحیه به گردن بگذارید و سعی کنید تا از روی سینه عبور کند ))

قد شلوار و دامن : (( از پهلوی بدن و گودی کمر که حدودا در نایحه آرنج است سر سانتی متر را گذاشته و تا پایین قد را اندازه بزنید )) 

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.