جستجو
Close this search box.

تیشرت بیسیک black

رنگ : مشکی

مدل : راسته ، ساده کلاسیک،تن نما نیست

جنس : نخی صد در صد پنبه ای با بافت ساده

فری سایز:

دور سینه 96

دور بازو 38

دور کمر 92

۳۳۰,۰۰۰ تومان

توضیحات

درباره تیشرت بیسیک بلک 

تیشرت بیسیک بلک یکی از لباس هایی است که به هر تیپ و استایلی میاید. میتوانید آن را زیر مانتو و کت بپوشید و یک استایل راحت و رسمی بسازید. رنگ مشکی آن کمک میکند که تیپ شیک تر و مدرن تری بسازید. همچنین از آنجایی که رنگ مشکی چندان به چشم نمیاید، کمک میکند مانتو و یا کت شما بهتر دیده شود. البته میتوانید از این خاصیت رنگ ساده ی مشکی استفاده کنید و زیورآلات خودرا استفاده کنید.

ویژگی های تیشرت بیسیک بلک

تیشرت بیسیک بلک نیز مانند تیشرت سفید ساده، مانند یک بوم خالی است. میتوانید آن را به تنهایی بپوشید و از سادگی آن برای تیپ مینیمال خود استفاده کنید و یا به کمک سایر اکسسوری ها استایل ادجی بسازید. و یا صرفا از سادگی آن برای نشان دادن آیتم دیگری استفاده کنید. با اینکه تیشرت های سفید نیز یک زمینه ی خالی برایتان میسازند ولی به اندازه ی تیشرت های مشکی نمیتوان از آن ها برای مکمل کردن، نشان دادن بیشتر طرح و رنگ استفاده کرد. ویژگی دیگر رنگ مشکی این است که میتواند رنگ خاصی را ملایم تر نشان دهد و یا به اصطلاح خنثی کند.

با یک تیشرت بیسیک بلک به همراه یک شلوار جین ساده و یا بگی همچنین میتوانید تیپ اسپرت بزنید. البته با اینکه تیشرت سفید با  جین آبی یک ظاهر اسپرت رایج است ولی با ترکیب جین آبی و تیشرت مشکی نیز میتوانید یک تیپ خاص و ساده داشته باشید.

تیشرت ساده آستین کوتاه و یقه گرد گزینه ای خنک و سبک است که برای تیپ بهار و تابستان بسیار مناسب است. ولی کاربرد این لباس فقط در تابستان نیست، اگر جزء افرادی هستید که دوست دارید و فصل های سرد تر چاییز و زمستان چند لایه لباس بپوشید، احتمالا همین حالا نیز چند تاپ و تیشرت ساده در کمد لباس خود دارید.

توضیحات تکمیلی

سایز

فری سایز

Please select listing to show.
تک سایز
قد: 67
دور سینه : 96 دور بازو : 39 دور کمر : 92
تصویر راهنمای سایز

مشتری گرامی لطفا به حروف سایز یا اعداد نوشه شده در صفحه اکتفا نکنید و حتما خودتان هم اندازه گیری کنید.

برای اندازه گیری از متر و نه خطکش با واحد سانتی متر استفاده کنید. اندازه ها را فیت بدن و دقیق گرفته و از گذاشتن فاصله میان متر و بدن خودداری کنید.

میزان کشش متر به مقداری باشد که نه شل باشد و بیفتد و نه سفت و تنگ باشد.

اندازه های گرفته شده را با جدول سایز مقایسه کنید. میزان تفاوت اندازه های شما با جدول سایز میزان آزادی کار روی بدن شماست.

(( برای نتیجه گیری بهتر حتما از شخص دیگری بخواهید که اندازه گیری را برایتان انجام دهد ))

شماره 1دور سینه

 متر از برجسته ترین قسمت عبور کند.

شماره 2 دور کمر

 گود ترین قسمت کمر که حدودا در ناحیه آرنج است.

شماره 3 دور باسن

دور بزرگترین قسمت باسن یا به اصطلاح باسن بزرگ

شماره 4 دور بازو

تصویر راهنمای سایز
تصویر راهنمای سایز

قد لباس : (( متر را روی سرشانه در نزدیک ترین ناحیه به گردن بگذارید و سعی کنید تا از روی سینه عبور کند ))

قد شلوار و دامن : (( از پهلوی بدن و گودی کمر که حدودا در نایحه آرنج است سر سانتی متر را گذاشته و تا پایین قد را اندازه بزنید )) 

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.