جستجو
Close this search box.

شال خالدار Day‎‎

جنس : نخی

خنک و سبک
لیز و سُر نیست
ابعاد ۱۹۵ در۷۰

قیمت اصلی ۲۲۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۵۰,۰۰۰ تومان است.

ناموجود

توضیحات

امروز استفاده از شال زنانه در دنیای پوشش حجاب روز به روز بیشتر میشود. چراکه از آنها می توان هم با لباس های راحت در زندگی روزمره و هم با لباس های شب در مناسبت های خاص استفاده کرد. یکی از چیزهایی که در انتخاب شال اهمیت دارد، کیفیت پارچه آن است. شال هایی که از پارچه های با کیفیت ساخته میشوند، با پوست سازگار هستند و ایجاد حساسیت نکرده و بر روی سر بخوبی ایستاده  و سر لیز  ‌نیستند. همینطور عمر و دوام بیشتری در استفاده از شال برای شما به همراه خواهند داشت. بخصوص شال هایی که با توجه به ویژگی های فصلی انتخاب میشوند، توجه به جنس پارچه آنها اهمیت می یابد. یکی از این شال ها که میتوان با توجه به ویژگی های فصلی بهار و تابستان آن را انتخاب نمود، شال خالدار Day‎‎ است.

مشخصات شال خالدار Day‎‎

شال خالدار Day‎‎ از جنس پارچه نخی ، که در عین حالی که بسیار پارچه زیبایی است، خنک و سبک میباشد. همچنین رنگ این شال بسیار شیک و زیبا به رنگ شیری با دایره های مشکی است که از طیف رنگ های خنثی میباشد. این ترکیب رنگ به راحتی با رنگ های دیگر ست و ترکیب میشود و از این جهت اگر بخواهید آن را با لباس های کمد خود ست کنید، مشکلی نخواهید داشت. این رنگ علاوه بر این به شما حسی از آرامش و اعتماد به نفس میبخشد. همینطور اگر در کمد لباس خود لباس یا مانتویی به رنگ مشکی دارید، حتما این شال را با آنها ست کنید تا به ترکیبی چشم نواز دست پیدا کنید.

با اینحال شال خالدار Day‎‎ با ابعاد مستطیلی ۱۹۵ در ۷۰ سانتیمتر، یک شال بدون طرح و نقش و ساده میباشد که این باعث میشود تا برای استایل های رسمی، بسیار ایده آل باشد. همچنین شال های ساده میتوانند یک شال همه کاره به حساب بیایند که در غالب تیپ و استایل ها بتوان از آنها استفاده کرد. عموما بانوان در کمد لباس خود یک یا چند دست شال ساده دارند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شال خالدار Day‎‎”
Please select listing to show.
هیچ داده ای یافت نشد
تصویر راهنمای سایز

مشتری گرامی لطفا به حروف سایز یا اعداد نوشه شده در صفحه اکتفا نکنید و حتما خودتان هم اندازه گیری کنید.

برای اندازه گیری از متر و نه خطکش با واحد سانتی متر استفاده کنید. اندازه ها را فیت بدن و دقیق گرفته و از گذاشتن فاصله میان متر و بدن خودداری کنید.

میزان کشش متر به مقداری باشد که نه شل باشد و بیفتد و نه سفت و تنگ باشد.

اندازه های گرفته شده را با جدول سایز مقایسه کنید. میزان تفاوت اندازه های شما با جدول سایز میزان آزادی کار روی بدن شماست.

(( برای نتیجه گیری بهتر حتما از شخص دیگری بخواهید که اندازه گیری را برایتان انجام دهد ))

شماره 1دور سینه

 متر از برجسته ترین قسمت عبور کند.

شماره 2 دور کمر

 گود ترین قسمت کمر که حدودا در ناحیه آرنج است.

شماره 3 دور باسن

دور بزرگترین قسمت باسن یا به اصطلاح باسن بزرگ

شماره 4 دور بازو

تصویر راهنمای سایز
تصویر راهنمای سایز

قد لباس : (( متر را روی سرشانه در نزدیک ترین ناحیه به گردن بگذارید و سعی کنید تا از روی سینه عبور کند ))

قد شلوار و دامن : (( از پهلوی بدن و گودی کمر که حدودا در نایحه آرنج است سر سانتی متر را گذاشته و تا پایین قد را اندازه بزنید )) 

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.