جستجو
Close this search box.

شال خالدار طوسی

جنس : نخی

خنک و سبک
لیز و سُر نیست
مناسب بهار و تابستان
ابعاد ۱۹۵ در ۷۰

قیمت اصلی ۲۲۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۸۰,۰۰۰ تومان است.

ناموجود

توضیحات

امروز بانوان از اکسسوری های مختلفی برای ایجاد ترکیب و استایلهای جذاب بهره میبرند که یکی از پرکاربردترین و مهمترین آنها شال زنانه است. البته شالها در کشورهای اسلامی فراتر از یک صرفا اکسسوری هستند و به عنوان یکی از پوشاک ضروری حجاب مورد استفاده قرار میگیرند. از اینرو آنها علاوه بر مد و زیبایی، به عنوان یک پوشش حجاب مطرح هستند. آنها براحتی میتوانند ترکیب و استایل شما را تکمیل کنند و همچنین از شما دربرابر سرما در زمستان یا تابش نور آفتاب در تابستان محافظت کنند. با اینحال شالها به قدری کاربردی و مفید هستند که نمیتوان از آنها صرفا به عنوان یک اکسسوری یاد کرد. یکی از این شال های شیک و جذاب زنانه، شال زنانه خالدار طوسی است. این شال از طرح و نقشی متشکل از رنگ زمینه ای طوسی با خال های ریز سفید تشکیل یافته است.

مشخصات شال زنانه خالدار طوسی

اصولا شالهای خالدار از جمله همین شال خالدار طوسی از مدل های جذاب و پرطرفدار در میان بانوان هستند. چراکه با طرح و نقش منحصر به فرد و ظاهر شیکی که دارند، به راحتی میتوانند تمام توجهات را به سوی خود جلب کنند. از شال زنانه خالدار طوسی میتوان برای انواع ترکیب و استایل ها از استفاده برای مجالس و مهمانیها گرفته تا محل کار و استایلهای روزمره استفاده کرد. همچنین وقتی این شال را به سر میکنید، جنس نخی آن حس خوبی از نرمی و لطافت به شما میبخشد و و سر و لیز هم نیست. به علاوه خنک و سبک است که آن را مناسب استفاده در فصول بهار و تابستان میکند. همچنین رنگ طوسی از دسته رنگ های خنثی و نماد اطمینان و اعتماد، آرامش و استقلال است.

لذا شال خالدار طوسی در ترکیب با لباسهای دارای رنگ های پاستیلی و نود یا رنگ های شاد قرمز و زرد و صورتی و همینطور بلوز و تی شرت سفید به خوبی ست میشود و استایلی فوق العاده میسازد. منتها چیزی که باید در نظر داشته باشید اینکه معمولا شالهای طرح دار با لباسهای ساده و تک رنگ بهتر ست میشوند و جلوه و زیبایی خود را منعکس میکنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شال خالدار طوسی”
Please select listing to show.
هیچ داده ای یافت نشد
تصویر راهنمای سایز

مشتری گرامی لطفا به حروف سایز یا اعداد نوشه شده در صفحه اکتفا نکنید و حتما خودتان هم اندازه گیری کنید.

برای اندازه گیری از متر و نه خطکش با واحد سانتی متر استفاده کنید. اندازه ها را فیت بدن و دقیق گرفته و از گذاشتن فاصله میان متر و بدن خودداری کنید.

میزان کشش متر به مقداری باشد که نه شل باشد و بیفتد و نه سفت و تنگ باشد.

اندازه های گرفته شده را با جدول سایز مقایسه کنید. میزان تفاوت اندازه های شما با جدول سایز میزان آزادی کار روی بدن شماست.

(( برای نتیجه گیری بهتر حتما از شخص دیگری بخواهید که اندازه گیری را برایتان انجام دهد ))

شماره 1دور سینه

 متر از برجسته ترین قسمت عبور کند.

شماره 2 دور کمر

 گود ترین قسمت کمر که حدودا در ناحیه آرنج است.

شماره 3 دور باسن

دور بزرگترین قسمت باسن یا به اصطلاح باسن بزرگ

شماره 4 دور بازو

تصویر راهنمای سایز
تصویر راهنمای سایز

قد لباس : (( متر را روی سرشانه در نزدیک ترین ناحیه به گردن بگذارید و سعی کنید تا از روی سینه عبور کند ))

قد شلوار و دامن : (( از پهلوی بدن و گودی کمر که حدودا در نایحه آرنج است سر سانتی متر را گذاشته و تا پایین قد را اندازه بزنید )) 

مشتریان عزیز

با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل در زمان خرید از سایت به ازای هر خرید 1 درصد مبلغ خرید در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های بعدی میتوانید از مبلغ شاژ شده در کیف پول خود استفاده کنید.همچنین بسیاری از تخفیفات دیگر برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته میشود که از طریق پنل کاربری اعلام میگردد.